Gå til innhold

jeg får ikke sove. åndefrykt og tankekjør.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg tenker på ånder som kan hjemsøke leiligheten min fordi et av personnalet der jeg bor har gått bort for ikke så lenge siden. Hun kan jo hjemsøke oss på omsorgsboligene og en gang var det noen som strøk meg oppå dyna når jeg skulle sove. Jeg er engstelig for at jeg kommer til å møte djevelen eller å se trappa opp til himmelen sån som pappa gjorde i sin siste tid før han gikk bort. Jeg er veldig snakkesalig med meg selv og extremt urolig og tenker på alt jeg har sett på youtube av gjennferd og engler. Å fy flate så ekkelt! Det finnes mer mellom himmel og jord. Nemlig engler og gjennferd. Gjenferd er skumlest. Djevelen kan jo være han som henter meg ned til helvetet fordi jeg har bannet for mye, den dagen jeg "kaster inn hånklet". Noen andre her som har det sån avogtil? Det verste er at jeg skal tidlig opp på jobb i morgen.

Blomsterfluen
Skrevet

Anfallet av åndetanker og djeveltanker har gått litt over nå, men det er fortsatt en vag tankekabel oppi hodet mitt sån at jeg ikke får sove akkurat nå.

Blomsterfluen
Skrevet

Jrg er redd for å møte "the headless ghost". Søker man på youtube finner man dette klippet hvor noen filmer i en forlatt skole og det dukker opp en skyggemann fra ingenting, og det kommer skummel åndesang.

Skrevet

Pust helt rolig tre ganger. Lukke øynene og tenk på det beste du vet eller den du er mest glad i.

Dette går bra og ingen skal skade deg. Sov godt nå.

Skrevet

Jrg er redd for å møte "the headless ghost". Søker man på youtube finner man dette klippet hvor noen filmer i en forlatt skole og det dukker opp en skyggemann fra ingenting, og det kommer skummel åndesang.

Dumt å se på sånne filmer da, vel.

Blomsterfluen
Skrevet

jeg blir tvunget på jobb selvom jeg sliter.

Skrevet

Forslag:

Hver gang du har lyst til å se på en slik skummel video, ta frem en søt kattevideo isteden.  Eller apekatter, hundevalper eller hva du synes er koselig.

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg tenker på ånder som kan hjemsøke leiligheten min fordi et av personnalet der jeg bor har gått bort for ikke så lenge siden. Hun kan jo hjemsøke oss på omsorgsboligene og en gang var det noen som strøk meg oppå dyna når jeg skulle sove. Jeg er engstelig for at jeg kommer til å møte djevelen eller å se trappa opp til himmelen sån som pappa gjorde i sin siste tid før han gikk bort. Jeg er veldig snakkesalig med meg selv og extremt urolig og tenker på alt jeg har sett på youtube av gjennferd og engler. Å fy flate så ekkelt! Det finnes mer mellom himmel og jord. Nemlig engler og gjennferd. Gjenferd er skumlest. Djevelen kan jo være han som henter meg ned til helvetet fordi jeg har bannet for mye, den dagen jeg "kaster inn hånklet". Noen andre her som har det sån avogtil? Det verste er at jeg skal tidlig opp på jobb i morgen.

Disse filmene er laget av folk som leker med videoredigering, sånn som du selv gjør. Du kommer ikke til helvete, så det kan du ta helt med ro.

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Hva med åndenes makt, og overvåkningskameraene som fanget opp at en trebit fra veggen i the basement ble dradd av veggen og føyk opp?

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Hva med åndenes makt, og overvåkningskameraene som fanget opp at en trebit fra veggen i the basement ble dradd av veggen og føyk opp?

Filmtriks og lurerier.

Anonymous poster hash: e2670...81e

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Hvordan fikk de til dette på 70 tallet?

2jb9t2b.jpg

Gjest Gargamel
Skrevet

De var veldig flinke til å manipulere bilder før i tiden også, selv uten pc.

Dobbelteksponering, retusjering, klipp og lim.

Skrevet

Du bør kanskje snakke med psykiateren din om å øke dosen på medisinene dine. Det høres ut som om du har mye tankekjør for tiden og at det hadde vært godt for deg å få roet dette ned. 

Blomsterfluen
Skrevet

Du bør kanskje snakke med psykiateren din om å øke dosen på medisinene dine. Det høres ut som om du har mye tankekjør for tiden og at det hadde vært godt for deg å få roet dette ned.

Psykiateren og psykologen har kastet meg ut av psykiatrien fordi de mener jeg er frisk. Jeg har forresten slutta på pillene pga overvekt og gått ned 3 kg siden 1 august.

Skrevet

En kan jo f. eks stille seg selv følgende spørsmål når en tror en ser et såkalt spøkelse:

Hva er mest sannsynlig? At døde personer rusler rundt som tåkeskikkelser i oppgangen, eller at hjernen spiller oss et aldri så lite puss?

Skrevet

Kan man få medisiner mot tankekjør?

Blomsterfluen
Skrevet

Mamma sier at hun føler hun blir glodd på av ånder når hun jobber på en viss plass i hagen sin. Da begynte jeg å tro at mamma har "å føle ånder-gaven".

Skrevet

Kan man få medisiner mot tankekjør?

Ja, det kan hjelpe med ulike sorter medisiner; antidepressiva eller antipsykotika. Ofte er tankekjør et av symptomene på en psykisk sykdom.

Blomsterfluen
Skrevet

Spøkelsestankene dukker ofte opp om kveldene når jeg skal sove, så jeg må ha lys på når jeg skal sove. I tillegg når jeg har lyset av så kommer det frem ting som kommer mot meg fra taket og edderkopper-syner når jeg lukker opp øynene igjen etter å ikke få riktig til å sove. Jeg måtte se en animasjonsfilm i natt for å få tankene over på filmen og ikke tenke på gjenferd. Og ofte har det skjedd skumle ting som er uforklarlige i leiligheten min, som at en genser ble dratt på gulvet og at et håndtak på kommoden leet på seg.

Blomsterfluen
Skrevet

Hovedkontakten som er på meg ser ikke at jeg sliter i hodet, sier hun.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...