AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 Skrevet 3. august 2015 Hei! Jeg har fått stønad til kjøp av bil fra NAV før for noen år siden, nå begynner bilen og bli et par år gammel og for litt siden så røyk clutchen noe som resulterte i en reparasjon på hele 12000 kroner. Jeg merker at det er på tide med en ny bil den bilen jeg har nå er bare utgifter. Den er fra 1999. Min psykiater var litt usikker men sa jeg muligvis kan søke om ny bil gjennom NAV. Noen som har søkt bilstønad før? Anonymous poster hash: d860a...073 0 Siter
Høstløv Skrevet 3. august 2015 Skrevet 3. august 2015 (endret) https://www.nav.no/no/Person/Hjelpemidler/Tjenester+og+produkter/Bil+og+transport Endret 3. august 2015 av Høstløv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 Skrevet 3. august 2015 Hei! Jeg har fått stønad til kjøp av bil fra NAV før for noen år siden, nå begynner bilen og bli et par år gammel og for litt siden så røyk clutchen noe som resulterte i en reparasjon på hele 12000 kroner. Jeg merker at det er på tide med en ny bil den bilen jeg har nå er bare utgifter. Den er fra 1999. Min psykiater var litt usikker men sa jeg muligvis kan søke om ny bil gjennom NAV. Noen som har søkt bilstønad før? Anbefaler du søker om støtte til denne: http://www.teslamotors.com/no_NO/models Anonymous poster hash: 6fef5...3ac 0 Siter
frosken Skrevet 3. august 2015 Skrevet 3. august 2015 (endret) Hei! Jeg har fått stønad til kjøp av bil fra NAV før for noen år siden, nå begynner bilen og bli et par år gammel og for litt siden så røyk clutchen noe som resulterte i en reparasjon på hele 12000 kroner. Jeg merker at det er på tide med en ny bil den bilen jeg har nå er bare utgifter. Den er fra 1999. Min psykiater var litt usikker men sa jeg muligvis kan søke om ny bil gjennom NAV. Noen som har søkt bilstønad før? Anonymous poster hash: d860a...073 Du kan ikke få ny bilstønad før det er gått 8 år siden sist. Endret 3. august 2015 av frosken 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 3. august 2015 Skrevet 3. august 2015 Jeg søkte bil fra nav og de ga meg som forresten har autisme, avslag med en gang, selvom mamma la ved legeatest med diagnosene mine i inn i søknaden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.