TheJay Skrevet 3. august 2015 Skrevet 3. august 2015 Har gått på 150 mg Wellbutrin i 3 uker og 4 dager. Effekten har vært god, føler at depresjonen har løftet. Har fått mer energi og motivasjon også! Men jeg vil nok si at noe av depresjonen er forsatt der enda, er det en god ide å spørre legen min om å øke dosen til 300 mg? Vil det gi enda bedre effekt enn det jeg alerede har nå, eller er effekten jeg har nå tegn på at dette er riktig dose? Jeg spør siden jeg prøver å være veldig forsiktig for å ikke gjøre noen forandringer som kan forverre min depresjon igjen, jeg synes har komme på riktig spor nå. 0 Siter
TheJay Skrevet 4. august 2015 Forfatter Skrevet 4. august 2015 Har snakket med legen min, ho mener at jeg burde stå på 150 mg. Siden ho fortalte at en del av pasientene hennes ble flat/mistet kreativiteten sin på 300 mg, er dette noe du har sett før NHD? Ho mente også det kan være nyttig å legge til Cipralex sammen med Wellbutrin, men jeg er litt redd for å prøve dette siden jeg vil være veldig forsiktig med å ikke dvale ned i depresjon igjen. Tidligere opplevelse med Cipralex er at jeg ble værre i starten. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. august 2015 Skrevet 5. august 2015 Ved monoterapi med Wellbutrin er standarddose 300 mg. Jeg synes du kan forsøke det. Det din fastlege beskriver som bivirkning har jeg aldri sett og aldri hørt om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.