Gå til innhold

Horder og konkurs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare bipolare,eller kan også andre får slettet noe av gjelden sin pga sykdom? Jeg har kastet bort arvet etter far og mor.I løpet av 16 måneder har jeg klart å få milliongjeld.

Jeg kommer garantert ikke til å leve til jeg har betalt all min gjeld om 20 år.(76år) Ikke med min store overvekt på xxx kg.Bipolar eller EUPF

Dere kjenner alle min historie,så da gidder jeg ikke å gjenta den.

Min gjeld i dag er på ca 2 mill.Jeg håper mine barn får det for huset når jeg dør.Det er fra 2003,men har aldri vært vasket siden 2007 og jeg bor i en søppelkasse,og orker ikke å gjøre noe med det pga vonde knær.Har heldigvis endelig fått hilst på mine barnebarn Lydia på 4 kaller meg "fajfaj" og da smelter hjertet mitt.

Skal til min aller første legetime på 11 år,så da blir jeg spent.Jeg får komme meg opp kl 08.00 selv med kanskje bare 6-7 timers søvn.Jeg kan sove resten av dagen om jeg vil når jeg kommer hjem.

Det blir rundt den 9 september,så da kommer det sikkert mye snørr og tårer,siden jeg har samlet opp mye gørr på 11 år.

Så vidt jeg forstår hjelper lykkepillen godt både for de maniske og de forstyrrede personligheter.

Jeg har den siste tiden blitt veldig glad i dyr og vurderer å skaffe meg 10 katter.Jeg må jo leve opp til horder myten.

Nå får jeg bare spare til langt grått hår.Skjegget kommer til vinteren,rødt og grått.

En verge fra Fylkesmannen skal hjelpe meg meed gjeld og regninger.

Siden kl er 2.20 er det på høy tid å ta en liten yogurt og ha H melken ved siden av sengen.Vanskelig å sove når man er sulten.

(jeg spiser bare 2-3 ganger om dagen og spiser bare ca 8 kneippbrødskiver per dag og bruker enten H eller lettmelk ,eplejuice eller kaffe også.

Har jeg loven på min side og kan jeg da får slettet noe av den millionen i gjeld?

Sliten og lei.

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare bipolare,eller kan også andre får slettet noe av gjelden sin pga sykdom? Jeg har kastet bort arvet etter far og mor.I løpet av 16 måneder har jeg klart å få milliongjeld.

Jeg kommer garantert ikke til å leve til jeg har betalt all min gjeld om 20 år.(76år) Ikke med min store overvekt på xxx kg.Bipolar eller EUPF

Dere kjenner alle min historie,så da gidder jeg ikke å gjenta den.

Min gjeld i dag er på ca 2 mill.Jeg håper mine barn får det for huset når jeg dør.Det er fra 2003,men har aldri vært vasket siden 2007 og jeg bor i en søppelkasse,og orker ikke å gjøre noe med det pga vonde knær.Har heldigvis endelig fått hilst på mine barnebarn Lydia på 4 kaller meg "fajfaj" og da smelter hjertet mitt.

Skal til min aller første legetime på 11 år,så da blir jeg spent.Jeg får komme meg opp kl 08.00 selv med kanskje bare 6-7 timers søvn.Jeg kan sove resten av dagen om jeg vil når jeg kommer hjem.

Det blir rundt den 9 september,så da kommer det sikkert mye snørr og tårer,siden jeg har samlet opp mye gørr på 11 år.

Så vidt jeg forstår hjelper lykkepillen godt både for de maniske og de forstyrrede personligheter.

Jeg har den siste tiden blitt veldig glad i dyr og vurderer å skaffe meg 10 katter.Jeg må jo leve opp til horder myten.

Nå får jeg bare spare til langt grått hår.Skjegget kommer til vinteren,rødt og grått.

En verge fra Fylkesmannen skal hjelpe meg meed gjeld og regninger.

Siden kl er 2.20 er det på høy tid å ta en liten yogurt og ha H melken ved siden av sengen.Vanskelig å sove når man er sulten.

(jeg spiser bare 2-3 ganger om dagen og spiser bare ca 8 kneippbrødskiver per dag og bruker enten H eller lettmelk ,eplejuice eller kaffe også.

Har jeg loven på min side og kan jeg da får slettet noe av den millionen i gjeld?

Sliten og lei.

Vergen kan sikkert svare på og hjelpe deg med dette. God natt :)

Anonymous poster hash: ef537...b4b

Skrevet

Både av økonomiske og flere andre hensyn bør du holde deg til én katt. 

Kjør rotet ditt til en gjenbruksstasjon.  Ta det gradvis.  Du blir tatt mer seriøst hvis du viser vilje til å rydde opp. 

Skrevet (endret)

Trist å lese at det har gått så dårlig med økonomien din, som var ok før.

Hyggelig å lese at du omsider har fått kontakt med barnebarn.

Det at du nå har kontakt med barnebarna kan forhåpentlig motivere deg til et noe mer ryddig liv. Som Laban sier vil du bli tatt mer seriøst av alle om du klarer å ha det noenlunde ryddig rundt deg. Finnes det noen mulighet for at du kan få hjemmehjelp i mellom?

Hold deg til én katt!

Jeg aner ikke om du kan få hjelp med gjelden, men det bør du jo finne ut av. Forhåpentlig kan du få få hjelp av verge eller andre. Legen er vel ikke rett instans her, men han/hun kan likevel kanskje tipse deg om hvem du kan kontakte.

Forøvrig - 6-7 timer er en helt vanlig natts søvn for de aller fleste, selv om det er lett å venne seg til å sove mer.

Endret av Xtra
Skrevet

Mulig jeg kan snu dette 180 grader.Jeg har allerede ett bruktbilfirma registrert på Brønnøysund.Siden jeg allerede har 4 biler,får jeg heller ta tak i den tanken om å starte biliutleie med hjelp av Rent-a-Wreck.For 400 000 får jeg jo 10 biler à 40 000,eller kanskje jeg kan gå helt ned i 20 000 hvis jeg holder meg til ett kjent merke som VW eller Toyota.Skoda eller Subaru.

Skrevet

Jeg har allerede ett bruktbilfirma registrert på Brønnøysund.Siden jeg allerede har 4 biler,får jeg heller ta tak i den tanken om å starte biliutleie med hjelp av Rent-a-Wreck.For 400 000 får jeg jo 10 biler à 40 000,eller kanskje jeg kan gå helt ned i 20 000 hvis jeg holder meg til ett kjent merke som VW eller Toyota.Skoda eller Subaru.

Skal du ta opp lån da, eller er det franchise? Styr unna i begge tilfeller!  Det er flere med en i utgangspunktet stabil økonomi, som har gått på en skikkelig smell pga. franchiseavtale som de ikke har klart å oppfylle pga. sykdom.

Gjør i hvert fall ikke noe sånt uten en grundig diskusjon med verge, gjeldsrådgiver el.l.

Gjest gjesteleser
Skrevet

Man skal ha bunnsolid økonomi for å starte opp firmaer. Helst så bra at det ikke vil påvirke en nevneverdig om det går til h. Kan du tåle et økonomisk nederlag til? Tror ikke det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...