AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 He he, jeg fant denne på Facebook: Jeg har kjøpt meg noe helt nytt!!! Tenk så tungvint når du spør noen hva klokka er. Så må de først åpne bagen sin eller jakkelommen, dra fram mobilen, og så åpne den for å sjekke tiden. Det samme måtte jeg gjøre i alle år, hvis jeg skulle se hva klokka var. Men nå! Jeg har kjøpt meg noe helt nytt og fluksens moderne: Man har liksom tatt klokke-delen ut fra smartphonen, og festet den på en metallsirkel (de lager dem i forskjellige utgaver, enten med visere eller digitale tall). Så har de satt på en lær-rem i hver ende, og vips - så kan man feste den rundt håndleddet! Så når man vil se hva klokka er, kan man bare snu litt på armen, så ser man det med en gang! (Se bildet så skjønner dere bedre, det er litt vanskelig å forklare.) Er´ke det stilig?! Noe så praktisk!! Jeg vet ikke helt hva det kalles, men jeg har kalt min en "håndledds-klokke". Uttrykksikonet wink Anonymous poster hash: 34a99...d0a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/406960-en-genial-oppfinnelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.