Gå til innhold

Hvilke medisiner kan gjøre en mest trøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har erfaringer med trøtthet og medisiner?

Jeg bruker abilify, efexor og lamictal mot bipolar II.

Er mye trøtt.

Abilify mot hypomani, uro og tankekjør. funker bra

efexor mot depresjon og sosial angst.får alikevel tilbakevendende depresjoner. men funker bra mot grunnløs angst.

lamictal som forebyggende mot depresjon. Virkersom den gjør nok at jeg ikke faller helt på bunnen

Da jeg startet igjen med efexor sist så gjespet jeg mye etterpå, men det gikk over etter en stund.

lamictal og abilify vet jeg ikke helt om gir trøtthet.

Jeg blir ekstra trøtt ved depresjon men er også trøtt når jeg føler meg mer normal.

Alternativet uten medisiner er uaktuellt da de hjelper en god del selv om jeg får depresjoner.

Driver å repeterer kognitive teknikker for å huske å bruke disse.

Etter å ha fått hjelp begynner jeg våkne fra siste depresjon. Tror jeg var på tur opp igjen fra depresjonen også fordi jeg turte å søke hjelp etter et spark bak her på forumet.

Er som sagt mye trøtt. sover urolig om natta og våkner ofte.

Kanskje det blir bedre bare jeg klarer å komme igang å trene fast igjen og får meg litt endorfindop.

Setter pris på svar her på forumet.

Skrevet

Jeg var mye trøtt på lamictal

Takk for svar.

Har en mistanke til den 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...