Gå til innhold

Introvert og attraktiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er en introvert mann med lav selvtillit, fins det da damer som er interessert?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, damer er interessert i mange ulike typer menn, fordi det også finnes mange ulike typer damer. En dame som selv er introvert vil også kunne slappe godt av med deg  :)

Anonymous poster hash: ba263...dfb
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 3ed00...910
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er en introvert mann med lav selvtillit, fins det da damer som er interessert?

Ja, hvis du velger på nederste hylle.

Anonymous poster hash: 3f103...a12

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis du velger på nederste hylle.

Anonymous poster hash: 3f103...a12

Eh? Er det SÅ fælt å være introvert og ha dårlig selvtillit at du må velge "på nederste hylle"? Ikke alle liker å være med ekstroverte mennesker med superselvtillit, rett og slett fordi de ikke er slik selv. De kan likevel være vakre, intelligente, etc mennesker!

Anonymous poster hash: ba263...dfb

Skrevet

Jeg tror det ligger åpent. Men man må kunne være åpen i tosomhet. Til og med jeg har 2 forhold bak meg.. Og jeg er veldig innadvent, har også schizofreni.

Skrevet

Hei!

Introverte mennesker er ok, lav selvtillit syns jeg virker komplisert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...