gemini72 Skrevet 5. august 2015 Skrevet 5. august 2015 Hvis man er en introvert mann med lav selvtillit, fins det da damer som er interessert? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 Skrevet 5. august 2015 Ja, damer er interessert i mange ulike typer menn, fordi det også finnes mange ulike typer damer. En dame som selv er introvert vil også kunne slappe godt av med deg Anonymous poster hash: ba263...dfb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 Skrevet 5. august 2015 Ja Anonymous poster hash: 3ed00...910 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 Skrevet 5. august 2015 Hvis man er en introvert mann med lav selvtillit, fins det da damer som er interessert? Ja, hvis du velger på nederste hylle. Anonymous poster hash: 3f103...a12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 Skrevet 5. august 2015 Ja, hvis du velger på nederste hylle. Anonymous poster hash: 3f103...a12 Eh? Er det SÅ fælt å være introvert og ha dårlig selvtillit at du må velge "på nederste hylle"? Ikke alle liker å være med ekstroverte mennesker med superselvtillit, rett og slett fordi de ikke er slik selv. De kan likevel være vakre, intelligente, etc mennesker! Anonymous poster hash: ba263...dfb 0 Siter
Inner self Skrevet 5. august 2015 Skrevet 5. august 2015 Jeg tror det ligger åpent. Men man må kunne være åpen i tosomhet. Til og med jeg har 2 forhold bak meg.. Og jeg er veldig innadvent, har også schizofreni. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. august 2015 Skrevet 5. august 2015 Hvis man er en introvert mann med lav selvtillit, fins det da damer som er interessert? Hei! Introverte mennesker er ok, lav selvtillit syns jeg virker komplisert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.