Gå til innhold

Selvforskyldt

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er mine plager selvforskyldt tror du?

Velger jo selv livsstil og jeg lever ikke sunt, da vil det jo gå galt. Må ta meg sammen nå, jeg mener det seriøst. Men må ta en ting av gangen, fokusere på å komme meg ut av hulen min. Spise sunt vil jeg også gjøre, men røykinga får vente-

stjernestøv
Skrevet

Vi har jo alle et ansvar for vår fysiske og psykiske helse, tenk at jeg har sunket så dypt. 

Skrevet

Du kan ikke noe for din psykoselidelse, men du kan bedre den ved å stole på legen vd medisin. Røyk kan du slutte med, hvis du lar ubehag og abstinens herje, mens du venter på å ikke ville ha det lengre... Det siste er vanskelig, men det er mange som klarer det.

stjernestøv
Skrevet

Du kan ikke noe for din psykoselidelse, men du kan bedre den ved å stole på legen vd medisin. Røyk kan du slutte med, hvis du lar ubehag og abstinens herje, mens du venter på å ikke ville ha det lengre... Det siste er vanskelig, men det er mange som klarer det.

Tar jo medisiner da. Skal klare å slutte å røyke en gang jeg og, det er bare så utrolig vanskelig. 

Skrevet (endret)

Det er jo motiverende att risikoen for hjertesykdom, og kreft forårsaket av røykning minsker og etter veldig lenge forsvinner? Det er jo en  angst som heter helseangst.

Endret av Inner self

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...