Blomsterfluen Skrevet 6. august 2015 Skrevet 6. august 2015 Siden jeg er hypokonder nå, som alle her og de frekke menneskene på diskusjon.no mener, kan jeg risikiere å bli innlagt en plass da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. august 2015 Skrevet 6. august 2015 Siden jeg er hypokonder nå, som alle her og de frekke menneskene på diskusjon.no mener, kan jeg risikiere å bli innlagt en plass da? Du blir ikke innlagt av den grunn. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2015 Forfatter Skrevet 6. august 2015 Ok. Hvordan behandling får de med hypokondri da? Det rare er at jeg ikke har noe helseangst. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2015 Forfatter Skrevet 6. august 2015 Ok. Da er diagnosen min bare hypokondri. Alle psykiatertimene med innleggelsen i 2013 var vel også da bare hypokondri ifølge dere... 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2015 Forfatter Skrevet 6. august 2015 Alt jeg tenker å gjør og om jeg får FAST symptomer så er alt bare ren hypokondri, selvom jeg skulle bli skjev i trynet å poste det her på dol... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. august 2015 Skrevet 6. august 2015 Nei, hypokondere bør ikke innlegges. De bør få metakognitiv terapi poliklinisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 Skrevet 6. august 2015 Blir vel "innlagt" på Linderud. Anonymous poster hash: 87eca...c84 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2015 Forfatter Skrevet 6. august 2015 Nei, hypokondere bør ikke innlegges. De bør få metakognitiv terapi poliklinisk. Ok. Så nå mener du også at jeg er bare en hypokonder? Detgår vel ikke an å være hypokonder og samtidig ikke være redd for verken syken eller psyken min? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2015 Forfatter Skrevet 6. august 2015 Blir vel "innlagt" på Linderud. Anonymous poster hash: 87eca...c84 hva er linderud? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. august 2015 Skrevet 6. august 2015 Ok. Så nå mener du også at jeg er bare en hypokonder? Detgår vel ikke an å være hypokonder og samtidig ikke være redd for verken syken eller psyken min? Jeg har ikke tatt stilling til om du er hypokonder. Jeg svarte på spørsmålet om hypokondere bør innlegges. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2015 Forfatter Skrevet 6. august 2015 Jeg har ikke tatt stilling til om du er hypokonder. Jeg svarte på spørsmålet om hypokondere bør innlegges. Ok. Jeg missforstod. Pliiis ikke vær sint på meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 Skrevet 6. august 2015 Blomsterfluen, on 06 Aug 2015 - 19:53, said: hva er linderud? En plass de går skikk på folk. Ten-hut! Anonymous poster hash: 87eca...c84 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.