Gå til innhold

Flytte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man om alle er imot en? Flytte vekk fra hele dritten? Til et sted man ikke kjenner noen.

Anonymous poster hash: 2cc5c...d06
stjernestøv
Skrevet

Hva gjør man om alle er imot en? Flytte vekk fra hele dritten? Til et sted man ikke kjenner noen.

Jeg bodde på en plass ingen kjente meg i tre år, da hadde jeg det veldig godt. Må være de beste årene av mitt liv det, og ikke trengte jeg medisin heller før på slutten da. 

Skrevet

Jeg tror faktisk ensomhet og anonymitet kan være sunt for noen. Jeg personlig trives slik. Alikevel bor jeg midt i tjukkeste tiggerstaden.. jaja,

AnonymBruker
Skrevet

Hv ahar du gjort for at alle skal være imot deg?

Anonymous poster hash: cd01f...6ba

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg vet ikke. Jeg kan ikke stole på meg selv. Vet ikke hva som er sant.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Min erfaring fra mange pasienter er at nissen flytter med på lasset.

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke for andre,

Men jeg har selv ikke hatt det så enkelt som da jeg dro og jobbet i katastrofe områder .

Jeg trivdes , og tenkte / følte ikke på egen annerledeshet , lite gjorde andre det også, annet enn at de sa at de likte nordmenn, de oppfattet meg, stille, Annerledes, og ok.

På en måte fikk jeg en mer rettferdig behandling, selv om de trodde:-) og tilskrev, min autisme, med kultur:-)

Så jeg tror nok miljøskifte kAn være av avgjørende betydning :-)

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring fra mange pasienter er at nissen flytter med på lasset.

Nisse kan du være selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hold nå den stakkars nissen utenom dette ;-)

Anonymous poster hash: d161e...4d4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...