AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Hva gjør man om alle er imot en? Flytte vekk fra hele dritten? Til et sted man ikke kjenner noen. Anonymous poster hash: 2cc5c...d06 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Hva gjør man om alle er imot en? Flytte vekk fra hele dritten? Til et sted man ikke kjenner noen. Anonymous poster hash: 2cc5c...d06 Jeg bodde på en plass ingen kjente meg i tre år, da hadde jeg det veldig godt. Må være de beste årene av mitt liv det, og ikke trengte jeg medisin heller før på slutten da. 0 Siter
Inner self Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Jeg tror faktisk ensomhet og anonymitet kan være sunt for noen. Jeg personlig trives slik. Alikevel bor jeg midt i tjukkeste tiggerstaden.. jaja, 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Hva gjør man om alle er imot en? Flytte vekk fra hele dritten? Til et sted man ikke kjenner noen. Anonymous poster hash: 2cc5c...d06 Hv ahar du gjort for at alle skal være imot deg? Anonymous poster hash: cd01f...6ba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Nei jeg vet ikke. Jeg kan ikke stole på meg selv. Vet ikke hva som er sant. Anonymous poster hash: 2cc5c...d06 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 Min erfaring fra mange pasienter er at nissen flytter med på lasset. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 Hva gjør man om alle er imot en? Flytte vekk fra hele dritten? Til et sted man ikke kjenner noen.Anonymous poster hash: 2cc5c...d06 Hei! Jeg vet ikke for andre, Men jeg har selv ikke hatt det så enkelt som da jeg dro og jobbet i katastrofe områder . Jeg trivdes , og tenkte / følte ikke på egen annerledeshet , lite gjorde andre det også, annet enn at de sa at de likte nordmenn, de oppfattet meg, stille, Annerledes, og ok. På en måte fikk jeg en mer rettferdig behandling, selv om de trodde:-) og tilskrev, min autisme, med kultur:-) Så jeg tror nok miljøskifte kAn være av avgjørende betydning :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 Min erfaring fra mange pasienter er at nissen flytter med på lasset. Nisse kan du være selv. Anonymous poster hash: 2cc5c...d06 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 Hold nå den stakkars nissen utenom dette ;-) Anonymous poster hash: d161e...4d4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.