stjernestøv Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 I kveld kribler det sånn i hele kroppen, og det er så ubehagelig. Fant fire akineton piller, de er på 2 mg. Holder det å ta en eller må jeg ta flere? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2015 Forfatter Skrevet 7. august 2015 Nei tror ikke jeg tør å ta det, har vel bivirkninger det også? 0 Siter
Gondor Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Er ikke dette et antiparkinsonmedikament? Eller tar jeg helt feil? Hva er grunnen til at du prøver det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Medisinen har du vel fått på resept? Prøv med en lang gåtur først. Anonymous poster hash: 012c9...37a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2015 Forfatter Skrevet 7. august 2015 Er ikke dette et antiparkinsonmedikament? Eller tar jeg helt feil? Hva er grunnen til at du prøver det? Det er vel det, fikk det mot kribling for lenge siden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2015 Forfatter Skrevet 7. august 2015 Medisinen har du vel fått på resept? Prøv med en lang gåtur først. Anonymous poster hash: 012c9...37a Fikk det for lenge siden. Orker ikke gå tur nå, skal snart legge meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 I kveld kribler det sånn i hele kroppen, og det er så ubehagelig. Fant fire akineton piller, de er på 2 mg. Holder det å ta en eller må jeg ta flere? Ja men, HVORFOR RINGER DU IKKE BARE LEGEVAKTA viss du har det så ubehagelig?? tror du det er noen seriøse folk her eller? Bare tullepsykiater og psykofolk her! Anonymous poster hash: 6da7a...807 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2015 Forfatter Skrevet 8. august 2015 Ja men, HVORFOR RINGER DU IKKE BARE LEGEVAKTA viss du har det så ubehagelig?? tror du det er noen seriøse folk her eller? Bare tullepsykiater og psykofolk her! Anonymous poster hash: 6da7a...807 Kan vel ikke ringe legevakta for så lite, og jeg har da fått gode svar her jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.