Gå til innhold

Til nhd til info

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så gjør det da. Meld nav til nav. Jeg tror du bare vil dumme deg ut siden du vet mye mindre enn nav om denne saken.

Når sa jeg at jeg skulle melde nav til nav?

Jeg spurte om noen her visste navnet på trådstarter, slik at jeg kunne rapportere dette.

Anonymous poster hash: d51c9...524

Skrevet

Å det tror du på? Jeg tror nemlig at hun ble veldig glad for at han får penger jeg.

Er nok noe hun bare sier for å få sympati.. fra de som tror på sånt tull.

Nå begynner jeg faktisk å lure på om du er misunnelig.

Anonymous poster hash: 3478f...f3b

Skrevet

Å det tror du på? Jeg tror nemlig at hun ble veldig glad for at han får penger jeg.

Er nok noe hun bare sier for å få sympati.. fra de som tror på sånt tull.

Innlegget ditt oser av mistro og misunnelse. Jeg tror trådstarter er uvanlig ærlig.

Ettersom så mange spekulerer i vedkommendes alder: Jeg vil tro h*n er over 18, ettersom trådstarter hadde store kvaler ved å åpne brevet.

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Det er ikke rart man blir provosert når noen får alt servert på gullfat fra NAV, mens andre blir behandlet som en verdiløs dritt av samme instans. Det er ingen tvil om at det er forskjell på folk. Og det må det være lov å debattere.

Det er lov å debattere hvordan NAV fungerer, inklusive evt. forskjellsbehandler mennesker, men det må gjøre på en annen måte enn å gå til angrep på en enkeltstående person som forteller om den hjelpen de får fra NAV.

Vi har vært inne og slettet i denne tråden flere ganger, og siden enkelte ikke er villige til å slutte å poste personangrep, ser vi oss nødt til å stenge tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...