Gå til innhold

kan noen gi meg en kommentar på dette..ernæringsfysiolog?

Gjest vil leve sunt

Anbefalte innlegg

Gjest vil leve sunt

Jeg har bestemt meg for å leve sunt dette året(som sikkert hundre ganger) , og vil forbedrekostholdet mitt...

Skal spise dette:

frokost: to grove knekkebrød med leverpostei eller salami, salatblader, agurk, kaffe/te..

lunsj: samme som frokost

mellom: en gulrot

middag: masse grønnsaker. fisk/litt kjøtt, 1-2 poteter/ litt paste/ris..(ikke pizza og fett mat..)

kvelds: rosiner/ lett yoghurt/ et knekkebrød

trener 2 timer styrketrening, 2 timer aerobick og 2 timer spinning her uke...

drikker masse vann, noen ganger cola light, endel fun light og to kopper kafe og te hver dag. Tar vitaminer( c vitaminer og kalk) + eplecider eddik kapsler og krom.

Vil gjerne gå litt ned i vekt..sånn ca 5 kilo..

er dette et bra kosthold da? Skjeier bare ut hver lørdag med en sjokolade eller no..

håper noen kan svare meg..er litt viktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leverpostei og salami er ikke spesielt sunt (og fett er det også). Cola light og fun light inneholder endel stoffer kroppen din ikke har godt av. Drikk ren juice eller frukt- og bærsafter uten sukker hvis du vil ha saft (helsekosten).

Bare til opplysning...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt anonym i dag

Jeg synes det høres litt lite ut jeg, siden jeg regner med at du er den samme som har skrevet lenger ned på siden her. Hvis du er 17 år, normalvektig og trener såpass mye som du gjør synes jeg du bør få i deg mer næring i løpet av en dag. Hvorfor trenger du egentlig en kostplan?! Er det ikke bare å endre tankegangen til å spise sunt og unngå godterier og unødvendige kalorier på vanlige dager, istedenfor å telle kalorier og skape et anstrengt forhold til mat allerede?! Det er å endre livsstil og unngå slankekur, men kan føre til et riktig resultat allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...