TheJay Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Hele dette året jeg har vært i en intens kamp med depresjon, jeg gikk gjennom ulike faser av depresjonen. I begynnelsen var det på grunn av intens angst og tvangsmessig tenkning, deretter et par måneder senere var det på grunn av drøvtygging og selv kritisering og nå er det på grunn av kronisk tomhet. Mens jeg har vært i disse fasene har gleden i ting jeg har alltid elsket å gjøre sunket enormt, da jeg begynte å føle meg bedre kom gleden tilbake. Men når depresjonen jeg er for tiden i akkurat nå slo meg, all glede redusert igjen. Jeg vet at den vanligste symptomet på depresjon er å miste gleden og glede i aktiviteter, men da jeg leste om autister / Aspergere miste interesse for sine særinteresser er ikke uvanlig. At "din spesielle interesse har kommet til en slutt" Dette skremmer vettet av meg, og jeg begynner å spørre meg selv om dette er hva som skjer med meg akkurat nå. Jeg har hatt flere perioder i livet hvor jeg har mistet interessen for min nåværende spesiell interesse og flyttet videre til noe annet, men det var fordi jeg visste at jeg begynte å bli utbrent på det og jeg ville bare ta en pause. Men hva jeg går gjennom nå føles ikke sånn i det hele tatt, jeg ønsker å holde forfølge min lidenskap, men jeg føler at jeg har mistet alt. Gaming, tegning, musikk, tegneserier / anime. Er det seriøst mulig å miste interessen for dem alle i ett slag?! Er det normalt for autister / Aspergere? Fordi jeg aldri har hatt dette skje med meg før depresjon. 0 Siter
gråstein Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Hele dette året jeg har vært i en intens kamp med depresjon, jeg gikk gjennom ulike faser av depresjonen. I begynnelsen var det på grunn av intens angst og tvangsmessig tenkning, deretter et par måneder senere var det på grunn av drøvtygging og selv kritisering og nå er det på grunn av kronisk tomhet. Mens jeg har vært i disse fasene har gleden i ting jeg har alltid elsket å gjøre sunket enormt, da jeg begynte å føle meg bedre kom gleden tilbake. Men når depresjonen jeg er for tiden i akkurat nå slo meg, all glede redusert igjen. Jeg vet at den vanligste symptomet på depresjon er å miste gleden og glede i aktiviteter, men da jeg leste om autister / Aspergere miste interesse for sine særinteresser er ikke uvanlig. At "din spesielle interesse har kommet til en slutt" Dette skremmer vettet av meg, og jeg begynner å spørre meg selv om dette er hva som skjer med meg akkurat nå. Jeg har hatt flere perioder i livet hvor jeg har mistet interessen for min nåværende spesiell interesse og flyttet videre til noe annet, men det var fordi jeg visste at jeg begynte å bli utbrent på det og jeg ville bare ta en pause. Men hva jeg går gjennom nå føles ikke sånn i det hele tatt, jeg ønsker å holde forfølge min lidenskap, men jeg føler at jeg har mistet alt. Gaming, tegning, musikk, tegneserier / anime. Er det seriøst mulig å miste interessen for dem alle i ett slag?! Er det normalt for autister / Aspergere? Fordi jeg aldri har hatt dette skje med meg før depresjon. Det tror jeg ikke. Det kommer nok tilbake hvis du blir kvitt angst og depresjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.