AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Er dette brevet allarmerende for innleggelse? Jeg er nervøs. Her er det jeg skrev: De på psykologi gruppa på facebook sier at å ha tankekjør og rare tanker og forestillinger når jeg slutter på pillene er helt normalt, og at det går over etter noen dager. De mener at hviss jeg blir lagt inn så var det rart. Da begynner jeg å tenke om psykiatrien har lurt meg eller om mamma løyg og da til dere at jeg var psykotisk sån at du skulle tro jeg var psykotisk, sån som hun gjorde til doktoren min da jeg var 12 år og ble lagt inn i barnepsykiatrien i stavanger i flere måneder. Det er ikke noe merkelig at jeg tenker dette, for så mange på facebook gruppa sier at jeg er normal autist. Det sier kompisen min også. Og personalet sier at jeg klarer meg, når jeg forteller at jeg er engstelig for at personalet har ringt til legen og fortalt om meg til legen. Men vikarlegen fortalte i fjor at jeg virket tilreinelig og klar og at jeg ikke virket sjuk. Da er bare disse tankekjørene seponeringssymptomer og går over sån at jeg blir normal etter noen uker sier de på nettet.Anonymous poster hash: 2f9a2...821 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Er dette brevet allarmerende for innleggelse? Jeg er nervøs. Her er det jeg skrev: De på psykologi gruppa på facebook sier at å ha tankekjør og rare tanker og forestillinger når jeg slutter på pillene er helt normalt, og at det går over etter noen dager. De mener at hviss jeg blir lagt inn så var det rart. Da begynner jeg å tenke om psykiatrien har lurt meg eller om mamma løyg og da til dere at jeg var psykotisk sån at du skulle tro jeg var psykotisk, sån som hun gjorde til doktoren min da jeg var 12 år og ble lagt inn i barnepsykiatrien i stavanger i flere måneder. Det er ikke noe merkelig at jeg tenker dette, for så mange på facebook gruppa sier at jeg er normal autist. Det sier kompisen min også. Og personalet sier at jeg klarer meg, når jeg forteller at jeg er engstelig for at personalet har ringt til legen og fortalt om meg til legen. Men vikarlegen fortalte i fjor at jeg virket tilreinelig og klar og at jeg ikke virket sjuk. Da er bare disse tankekjørene seponeringssymptomer og går over sån at jeg blir normal etter noen uker sier de på nettet.Anonymous poster hash: 2f9a2...821 Du skal ikke ta alt du leser på nettet for god fisk. Om dette brevet i seg selv fører til innleggelse tror jeg ikke. Men det var neppe lurt å bråslutte på medisinene. Anonymous poster hash: dbd5b...818 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Du skal ikke ta alt du leser på nettet for god fisk. Om dette brevet i seg selv fører til innleggelse tror jeg ikke. Men det var neppe lurt å bråslutte på medisinene. Anonymous poster hash: dbd5b...818 Ok. Jeg føler meg annerledels som i en bobble med lydløse tanker. Jeg blir veldig på hugget og andre har desverre merket dette. Kan jeg rissikere å bli fjern og mer rar? Det har nå gått 8 dager siden pilleslutt. Jeg ønsker å prate med noen hele tiden.Anonymous poster hash: 2f9a2...821 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Ok. Jeg føler meg annerledels som i en bobble med lydløse tanker. Jeg blir veldig på hugget og andre har desverre merket dette. Kan jeg rissikere å bli fjern og mer rar? Det har nå gått 8 dager siden pilleslutt. Jeg ønsker å prate med noen hele tiden. Du kan sikkert risikere å bli dårligere ja. Om du blir det er en annen sak. Prøv å koble av med en god film eller musikk. Anonymous poster hash: dbd5b...818 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Du kan sikkert risikere å bli dårligere ja. Om du blir det er en annen sak. Prøv å koble av med en god film eller musikk. Anonymous poster hash: dbd5b...818 Ok. Jeg prøver stadig å koble av men jeg har så mage tanker. Jeg pleier å våkne oftere enn jeg pleier om nettene og drømme syke drømmer for tiden. Men jeg husker ikke hva jeg drømte i natt. Det er merkelig og løye.Anonymous poster hash: 2f9a2...821 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Jeg blir ikke alarmert av slike eposter. Jeg blir bare oppgitt - totalt oppgitt. Jeg spør meg selv: "Hvor lenge skal du bruke tiden din på pasienter som lar behandlingen sin styres av en FB-gruppe?" Men dette var kanskje ikke svar på spørsmålet ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.