AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Jeg er såå lei av hele livet å hva d fører med seg for min del. Er det noen med ptsd som kan beskrive litt hverdagen?Anonymous poster hash: 8fbc9...b27 0 Siter
Thera38 Skrevet 10. august 2015 Skrevet 10. august 2015 Hei. Jeg tror hverdagen for oss med PTSD er like ulike som andres hverdag. Hvor der er ulike ting som trigger den enkelte . Jeg kan ha dager hvor lyder,lukter,etc får meg til å swithce og få angst. Mens andre ganger kan jeg gå i ukeavisene uten å merke noe særlig til noe negativt. De er de dagene og stundenen jeg tar vare på. For meg er søvn det jeg sliter massivt med for tiden. Null søvn omtrent. Ca to tre timer i døgnet. Det vet jeg er relatert til PTSD min. Mat kan noen ganger vøre en utfordring,men man kan lære seg metoder som passer for seg. Kollektivt kan jeg foreløbig ikke reise. Jeg får ikke puste på bussen,men jobber med saken. I mellomtiden er jeg glad dor alt jeg kan mestre nå,men ikke for fem år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.