Gå til innhold

kan hun ha ringt til legen for å legge meg inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter svært med å snakke med folk nå for tiden, for alt jeg sier å gjør føler jeg er bare løgn. Dette fortalte jeg til et sertifisert helsepersonal i dag. Jeg fortalte også at jeg tenker på hvordan det ville være å skade meg selv med kniv, men jeg sa også at jeg ikke skulle gjøre det men at jeg hadde tanker om hvordan det ville være. Hun sa så at jeg virket ikke frisk og at alt jeg sa var ikke friskt. Hun sa hun skulle prøve å fremkynde legetimen jeg har på fredag om pilleslutten, og at jeg skulle få time i dag eller i morgen istedet. Jeg spurte henne om de kom til å legge meg inn, og hun sa nei. Men tenk om hun forteller legen alt jeg firtalte... bør jeg være redd for å bli lagt inn i dag da, eller ikke?

Anonymous poster hash: 60dc9...546

Skrevet

Jeg sliter svært med å snakke med folk nå for tiden, for alt jeg sier å gjør føler jeg er bare løgn. Dette fortalte jeg til et sertifisert helsepersonal i dag. Jeg fortalte også at jeg tenker på hvordan det ville være å skade meg selv med kniv, men jeg sa også at jeg ikke skulle gjøre det men at jeg hadde tanker om hvordan det ville være. Hun sa så at jeg virket ikke frisk og at alt jeg sa var ikke friskt. Hun sa hun skulle prøve å fremkynde legetimen jeg har på fredag om pilleslutten, og at jeg skulle få time i dag eller i morgen istedet. Jeg spurte henne om de kom til å legge meg inn, og hun sa nei. Men tenk om hun forteller legen alt jeg firtalte... bør jeg være redd for å bli lagt inn i dag da, eller ikke?

Forstår ikke hvorfor folk er redd for å bli lagt inn, ingen kan legge deg inn mot din vilje uansett. 

Skrevet

Forstår ikke hvorfor folk er redd for å bli lagt inn, ingen kan legge deg inn mot din vilje uansett.

Ok. Men de la meg inn uten min vilje i 2013. Tullet de bare da? Det satt et team og skreiv på klypebrett mens psykiateren jeg gikk til påpekte at jeg var svært syk. Det var rart. Jeg satt på et rom med en stroppeseng og ble ført videre til akuttpost rommet der jeg skulle sive om nettene.

Skrevet

Jeg er redd for å bli lagt inn en plass der jeg ikke hører hjemme, for der er det nemlig mennesker som skriker og ikke er som meg, på en måte.

Skrevet

Ok. Men de la meg inn uten min vilje i 2013. Tullet de bare da? Det satt et team og skreiv på klypebrett mens psykiateren jeg gikk til påpekte at jeg var svært syk. Det var rart. Jeg satt på et rom med en stroppeseng og ble ført videre til akuttpost rommet der jeg skulle sive om nettene.

Da forstår jeg at du er redd, men de hadde vel en god grunn da. Skal noe til for å bli tvangsinnlagt. 

Skrevet

Ok. Men de la meg inn uten min vilje i 2013. Tullet de bare da? Det satt et team og skreiv på klypebrett mens psykiateren jeg gikk til påpekte at jeg var svært syk. Det var rart. 

De legger ikke inn folk bare for morro skyld. 

Skrevet

De legger ikke inn folk bare for morro skyld.

Ok. Jeg fortalte henne at jeg føler at ingenting av det jeg gjør stemmer, at alt er bare løgn. Disse følelsene kommer og går. De er verst i sosiale settinger hvor jeg må ha samtale med personalet.

Skrevet

Kanskje det ikke var så lurt å slutte med pillene...

Anonymous poster hash: 29b9b...a03
Skrevet

99% sikker på at du ikke blir lagt inn.For å bli lagt inn på tvang må du være til fare for deg selv eller andre.Så stol på svaret du fikk av den du snakket med,hun hadde sagt til deg vis hun skulle snakke med legen om innleggelse.Min erfaringer er at helsepersonell stortsett er erlige om det.

Anonymous poster hash: 5096d...e36

Skrevet

99% sikker på at du ikke blir lagt inn.For å bli lagt inn på tvang må du være til fare for deg selv eller andre.Så stol på svaret du fikk av den du snakket med,hun hadde sagt til deg vis hun skulle snakke med legen om innleggelse.Min erfaringer er at helsepersonell stortsett er erlige om det.Anonymous poster hash: 5096d...e36

Ok. Men jeg var ikke til fare for meg selv eller andre da jeg ble tvangsinnlagt i 2013 i 3 døgn heller. Det var rart.

Skrevet

Ok. Men jeg var ikke til fare for meg selv eller andre da jeg ble tvangsinnlagt i 2013 i 3 døgn heller. Det var rart.

Én grunn må det ha vært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...