Gå til innhold

kjøp og salg av dyr og bytte av disse...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg angret at jeg kjøpte akvarier og solgte mine australske vandrepinnedyr for 550kr. Jeg savner disse pinnedyrene, og syns det er for vanskelig å ta vare på akvariene. Tror dere de i dyrebutikken som har pinnedyrene og terrariet tar imot akvariene og at jeg får tilbake pinnedyrene og terrariet, når salgsdama ba om bilder av akvariene og skulle rekne på det til i morgen? Det ene akvariet har en del alger på veggen, men ellers er det fint.

Fortsetter under...

Jeg angret at jeg kjøpte akvarier og solgte mine australske vandrepinnedyr for 550kr. Jeg savner disse pinnedyrene, og syns det er for vanskelig å ta vare på akvariene. Tror dere de i dyrebutikken som har pinnedyrene og terrariet tar imot akvariene og at jeg får tilbake pinnedyrene og terrariet, når salgsdama ba om bilder av akvariene og skulle rekne på det til i morgen? Det ene akvariet har en del alger på veggen, men ellers er det fint.

Det er vanskelig for oss å svare på. Innlegget inneholder ingen reelle fakta om hva du vil selge eller hva du vil kjøpe og til hvilken pris.

Anonymous poster hash: e6bd1...69e

Ikke sikkert du får igjen alle pengene. Det vil vise sei i morra.

Anonymous poster hash: dad0a...894

Fortell oss hvordan det gikk da?

Vi hadde også akvarium en periode. Det var hyggelig og pent, men mye mer jobb enn vi hadde trodd (fiskene ble iblant syke, man måtte passe på algedannelse, kom lett hvis man ga for mye mat, osv)

Anonymous poster hash: 1ca0d...880

Annonse

Jeg fikk solgt det ene akvariet for 350 kr med planter og alt utstyr til privatperson. Og det andre akvariet var så stygt att jeg bare satte det på terrassen for kasting.

Oj da fikk du ikke mye for det! Har akvarie selv og vet hvor dyrt det er...

Anonymous poster hash: 340ef...7c8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...