Gå til innhold

er pose på øyet og kløe farlig? (øye bilde)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

117qttv.jpg

Jeg klør voldsomt på øynene og nå har jeg fått en pose på det høyre øyet. Kløinga går i rykk og napp. Er posen noe farligt hviss den blir verre under kløinga?Anonymous poster hash: eb3df...ecd

Kan skyldes no hypo-greier. Ikke farlig i det hele tatt.

Anonymous poster hash: ff7d3...1fc

Kan skyldes no hypo-greier. Ikke farlig i det hele tatt.Anonymous poster hash: ff7d3...1fc

Ok, så da er jeg hypokonder om jeg skulle våkne neste morgen med oppsvulma øye også da? Jeg er ikke redd for lidelser, jeg trodde dette forumet var for å gi tips åmhjelpe andre, ikke for å bli beskylt for å være hypo.

Anonymous poster hash: eb3df...ecd

Ok, så da er jeg hypokonder om jeg skulle våkne neste morgen med oppsvulma øye også da? Jeg er ikke redd for lidelser, jeg trodde dette forumet var for å gi tips åmhjelpe andre, ikke for å bli beskylt for å være hypo.

Det kommer seg. Denne gangen greide du svare ang. hypo uten å banne.

Anonymous poster hash: b73c9...405

117qttv.jpg

Jeg klør voldsomt på øynene og nå har jeg fått en pose på det høyre øyet. Kløinga går i rykk og napp. Er posen noe farligt hviss den blir verre under kløinga?

Nei, det er ikke farlig. Du har sannsynligvis reagert på et eller annet og klødd mye i øyet, da blir det ofte slik. Du kan evt. prøve å kjøpe øyedråper mot allergi på apoteket (du får dem reseptfritt) og se om kløen går bort hvis du drypper øynene når det begynner å klø. Hvis du klør stort sett hver dag, så kan du be fastlegen om å hjelpe til med å finne ut av hva du muligens reagerer på.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...