AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 Skrevet 13. august 2015 Det er mange fordeler med multidose - det blir ikke feil i dosettene eller noe, MEN jeg må tilsammen vente nesten en mnd på endring av medisin pga dette nye multidosegreiene... Fikk økning forrige mandag, men får det ikke i multidose før neste tirsdag. Ok, det er tre uker, men de tre ukene hadde vært unngått om jeg hadde fått medisiner i dosett som før. Irriterende å være villig til endring, så er det ingenting som skjer på lange stunder. Jeg får ikke ha medisiner selv, så får en gang i uka. Jeg vil bli bedre, pillene kunne funket på den tida jeg har brukt og bruker på å vente på å få endringen. Tragisk å gå deprimert med selvmordstanker. MEN nå vet jeg at det blir endring, så kanskje det er verdt å holde ut ei stund til, men dette kunne vært unngått hvis kommunen hadde ordna resept på pillene utenom multidose, sånn at jeg hadde fått økninga raskere Anonymous poster hash: 8ddaa...c2b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.