Gå til innhold

Hjelper AD mot dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg følt meg sliten og rar i hele dag og vi har hatt det nydelige været, burde jo vært ute å gått tur da men jeg orket ikke. Det svimler for meg innimellom, det er omtrent sånn jeg er når jeg er dårlig. Men jeg tar jo ap, burde ikke det hjelpe? Men det er jo ikke psykose det her, kan AD hjelpe? Er så spent på om jeg får prøve AD og om det hjelper. 

Skrevet

I dag har jeg følt meg sliten og rar i hele dag og vi har hatt det nydelige været, burde jo vært ute å gått tur da men jeg orket ikke. Det svimler for meg innimellom, det er omtrent sånn jeg er når jeg er dårlig. Men jeg tar jo ap, burde ikke det hjelpe? Men det er jo ikke psykose det her, kan AD hjelpe? Er så spent på om jeg får prøve AD og om det hjelper. 

Isteden for å proppe i deg mer piller tror jeg du ville få bedre effekt av å legge om kostholdet, trimme og stumpe røyken.

Skrevet

Går det ikke an å gå ut selv om det svimler, da? I stad var problemet at du fikk vondt i beina...

Skrevet

Isteden for å proppe i deg mer piller tror jeg du ville få bedre effekt av å legge om kostholdet, trimme og stumpe røyken.

1+

Anonymous poster hash: 3d296...2f5

Skrevet

Har lagt om kostholdet da, men ikke stumpet røyken. Det er vanskelig å gjøre alt på en gang, men skal kutte røyken og. Psykiateren skal vurdere om jeg får AD, men du mener det ikke er lurt?

Skrevet

Dersom man bare kan gå ut når formen er 100% så kan man egentlig bare legge seg ned for å dø. Man er aldri 100%. Du burde slutte å kjenne etter så mye. Flytte fokuset over på andre ting. Jeg har ikke lest at du fikk vondt i bena, men psychopomp sier det ihvertfall. Jeg føler jeg har "rett" til å si at hverken vonde ben eller svimling er grunn nok for å ikke gå en tur. 40 i feber begynner å nærme seg grunn til å ikke være noe ute. Men selv da bør man i det minste sette seg litt ute om man ikke nødvendigvis går tur.

Skrevet

Går det ikke an å gå ut selv om det svimler, da? I stad var problemet at du fikk vondt i beina...

Det er ekkelt å gå da. 

Skrevet

Dersom man bare kan gå ut når formen er 100% så kan man egentlig bare legge seg ned for å dø. Man er aldri 100%. Du burde slutte å kjenne etter så mye. Flytte fokuset over på andre ting. Jeg har ikke lest at du fikk vondt i bena, men psychopomp sier det ihvertfall. Jeg føler jeg har "rett" til å si at hverken vonde ben eller svimling er grunn nok for å ikke gå en tur. 40 i feber begynner å nærme seg grunn til å ikke være noe ute. Men selv da bør man i det minste sette seg litt ute om man ikke nødvendigvis går tur.

Jeg prøvde en trimsykkel, var derfor jeg fikk vondt i bena. Var ikke derfor jeg ikke kunne gå tur, når formen er elendig er det vanskelig å gå. Skal jeg holde meg i noen da når jeg går ute? Tror ikke dere forstår så vanskelig det er. 

Skrevet

Jeg prøvde en trimsykkel, var derfor jeg fikk vondt i bena. Var ikke derfor jeg ikke kunne gå tur, når formen er elendig er det vanskelig å gå. Skal jeg holde meg i noen da når jeg går ute? Tror ikke dere forstår så vanskelig det er. 

Nei, jeg kan ikke vite akkurat hvordan du har det. Men jeg vet at jeg alltid har vondt i bena og at jeg ofte er svimmel, men at det til tross for det faktisk er bedre å gå en tur hver dag enn å parkere på sofaen. Om du har vondt i bena etter sykling så kalles vel det å være støl. Det er ikke farlig og det hjelper ofte å gå når man er støl ;)

Skrevet

Var ikke derfor jeg ikke kunne gå tur, når formen er elendig er det vanskelig å gå. Skal jeg holde meg i noen da når jeg går ute? Tror ikke dere forstår så vanskelig det er. 

Det er ikke tilbud om kurs i stavgang der du bor?  Det holdes av f.eks. fysioterapeuter.

Skrevet

Nei, jeg kan ikke vite akkurat hvordan du har det. Men jeg vet at jeg alltid har vondt i bena og at jeg ofte er svimmel, men at det til tross for det faktisk er bedre å gå en tur hver dag enn å parkere på sofaen. Om du har vondt i bena etter sykling så kalles vel det å være støl. Det er ikke farlig og det hjelper ofte å gå når man er støl ;)

Ikke lett å gå når formen er elendig, fikk bare vondt i bena når jeg gikk derfor ga jeg meg på trimsykkelen. Må øve meg opp. 

Skrevet

Det er ikke tilbud om kurs i stavgang der du bor?  Det holdes av f.eks. fysioterapeuter.

Med min svingene form spørs det om jeg kan være med på noe sånt. 

Skrevet

Med min svingene form spørs det om jeg kan være med på noe sånt. 

Det er nettopp de med varierende form som vil ha mest utbytte av det.  Det vil i hvert fall ikke skade å prøve, dersom tilbudet finnes.

Du får noe fast å forholde deg til, kontakt med noen andre mennesker og hjelp til å komme i gang med en fleksibel treningsform som passer for alle nivåer.  Jeg vet jo ikke om det finnes i ditt nærmiljø, det var bare et tips. 

Skrevet

Det er nettopp de med varierende form som vil ha mest utbytte av det.  Det vil i hvert fall ikke skade å prøve, dersom tilbudet finnes.

Du får noe fast å forholde deg til, kontakt med noen andre mennesker og hjelp til å komme i gang med en fleksibel treningsform som passer for alle nivåer.  Jeg vet jo ikke om det finnes i ditt nærmiljø, det var bare et tips. 

Tviler på at det finnes her da, det er svært lite som skjer her. Det er tungt å ha en psykose sykdom, alt forsvinner ikke med medisiner. Mange dager er tunge og jeg tror jeg har negative symptomer, ting er tungt da. 

Skrevet

Ikke lett å gå når formen er elendig, fikk bare vondt i bena når jeg gikk derfor ga jeg meg på trimsykkelen. Må øve meg opp. 

Ja, trene seg opp er lurt :)

Skrevet

Ja, trene seg opp er lurt :)

Ja, og nå har jeg gått meg en tur ute :)

Skrevet

Ja, og nå har jeg gått meg en tur ute :)

Så bra :) Har dere også fint vær i dag?

Skrevet

Så bra :) Har dere også fint vær i dag?

Ja i dag har vi fint vær, får nyte det. Blir regn i morgen igjen. 

Skrevet

Ja i dag har vi fint vær, får nyte det. Blir regn i morgen igjen. 

Ja, du får nyte det mens det er der :)

Skrevet

Jeg aner ingenting om hvor vanskelig det. Men hvis du skal komme i form, så kommer du ikke utenom å bruke beina. Og hvis du vil ha sol-utbytte, så kommer du ikke utenom å faktisk gå ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...