AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 Skrevet 13. august 2015 Skrev tidligere ett innlegg om hjertet mitt som slår urytmiske slag. Periodevis fort så sakte slag. Du svarte at dette mest sannsynlig er urolig hjerte og antakeligvis helt ufarlig. De siste dagene har det spisset seg til. Synes at jeg ofte får slikt urolig hjerteanfall. Har tatt pulsen noe som bekrefter at det slår urytmisk. Blir så redd at det snører seg helt sammen. Får vanskelig for å puste, føler at hjertet galloperer. Og føles ut som jeg nesten besvimer. Dette tror jeg er redsel/angst. Men vet ikke. Bør jeg være bekymret? Kan jeg vente med å oppsøke lege om ca en uke? Kan jeg vente på ordinær time? Bruker Lamictal, Cisordinol og Imovane. Kan noen av disse medisinene gi urolig hjerte?? Anonymous poster hash: 7ac6f...8e6 Anonymous poster hash: 7ac6f...8e6 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. august 2015 Skrevet 13. august 2015 Hvor gammel er du? Er det mye hjertesykdom i slekten? Røyker du? Nei, vanligvis er det ingen grunn til bekymring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 Skrevet 13. august 2015 Hvor gammel er du? Er det mye hjertesykdom i slekten? Røyker du? Nei, vanligvis er det ingen grunn til bekymring. Jeg er 44 år. Jeg har aldri røykt. Er ca normalvektig. Min bror har hatt litt hjertetrøbbel, men han lever også svært usunt. Ellers ikke mye hjertesykdom i slekten. Men min bestefar døde av hjerteinfarkt da han var i 50 årene, men røykte og hadde arbeid i forurenset miljø.. Takknemlig for svar! :-) Anonymous poster hash: 7ac6f...8e6 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. august 2015 Skrevet 13. august 2015 Høres ufarlig ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.