Gå til innhold

små sorte hull i hukommelsen for tiden...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Etter to uker uten pillene har jeg for første gang i mitt liv fått huller i hukommelsen, og i dag når jeg kikka på klokken så såg jeg den var over 18.00. Da trnkte jeg med meg selv "jeg må sette på nrk for nå begynner barnetv". Men barnetv slutta jeg jo å intressere meg for i 2000 omtrendt. Hullene i hukommelsen er foreksempel at jeg kan låse døren innenifra uten å huske det. Jeg pleier aldri å låse døren innenifra, det er det personalet som gjør. Og i dag tok jeg ut av oppvaskmaskinen bestikket uten å huske det, sammen med personalet, og i tillegg så sa hun hvem som skulle på jobb neste dag og jeg husker ingenting av det. Jeg var hoss vikarlegen i dag og han sa jeg virket psykisk frisk som bare det. Jeg nevnte ikke hullene i hukommelsen til legen for han hadde dårlig tid. Altså, jeg gjør avogtil nå for tiden ting normale og unormale med fullstendig blackouts uten noe rus i blodet. Dette skjedde en eneste gang i 2012 også og da kastet jeg matboksen min i bosset på jobb uten minne av det. Da hadde jeg ikke slutta på noen piller, derimot.

Skrevet

Høres relativt normalt ut for min del. Du er sikker på at det ikke er The Return of the Hypo?

Skrevet

Høres relativt normalt ut for min del. Du er sikker på at det ikke er The Return of the Hypo?

'Mobbings' er ikke pent, vel.

Skrevet

'Mobbings' er ikke pent, vel.

Det er sant, det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...