Gå til innhold

More woman

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser de reklamerer for det på tv, er det noe å satse på? De har jo noe som heter more man også, det inneholder visst det samme. Men er det bra? Og virker det inn på medisiner, eller er det trygt? Skal jo virke mot mye...

http://www.almea.no/article/more_woman

Endret av stjernestøv
Skrevet

Ser de reklamerer for det på tv, er det noe å satse på? De har jo noe som heter more man også, det inneholder visst det samme. Men er det bra? Og virker det inn på medisiner, eller er det trygt? Skal jo virke mot mye...

http://www.almea.no/article/more_woman

Som det meste på helsekosten er dette sikkert bare bortkastede penger.

Skrevet

Som det meste på helsekosten er dette sikkert bare bortkastede penger.

Det er jo noe som er effektivt da, må vel nesten bare prøve hva som virker. Men tenkte kanskje noen hadde erfaring, det var dyrt. 

Skrevet

Vel....etter at det kom fram at de inneholder det samme, sier det seg vel selv.

Anonymous poster hash: 5e005...9c4
Skrevet

Vel....etter at det kom fram at de inneholder det samme, sier det seg vel selv.

Anonymous poster hash: 5e005...9c4

Kan jo gi energi fordet...

Skrevet

Jeg ville satset på AD istedet

Ja får jo håpe psykiateren og mener jeg kan prøve det, men her inne mener de fleste at jeg ikke trenger det. Er jo bare å gå tur osv så blir livet så mye bedre, jaha...

Skrevet

Ja får jo håpe psykiateren og mener jeg kan prøve det, men her inne mener de fleste at jeg ikke trenger det. Er jo bare å gå tur osv så blir livet så mye bedre, jaha...

Prøv å gå en lang tur daglig i et par måneder, og se om ikke det hjelper.  ;)

Skrevet

Prøv å gå en lang tur daglig i et par måneder, og se om ikke det hjelper.  ;)

Men det er jo andre ting i livet mitt som må på plass også, det hjelper ikke å bare gå tur.

Skrevet

Men det er jo andre ting i livet mitt som må på plass også, det hjelper ikke å bare gå tur.

Jo, det hjelper, det gjør ikke alt perfekt og fint, men det hjelper ;)

Skrevet

Jo, det hjelper, det gjør ikke alt perfekt og fint, men det hjelper ;)

Ja det hjelper vel litt. Men har ikke så god livskvalitet, tror ikke den øker bare jeg går tur. Må jo være sosial også, gjøre noe her i livet. Ikke bare sitte her. 

Skrevet

Ja det hjelper vel litt. Men har ikke så god livskvalitet, tror ikke den øker bare jeg går tur. Må jo være sosial også, gjøre noe her i livet. Ikke bare sitte her. 

Men for å få bedre livskvalitet så må du jo starte et sted. Man får ikke bedre livskvalitet over natta. Og "more woman" gjør deg neppe mer sosial. For å bli mer sosial så må du ut blandt folk.

Skrevet

Men for å få bedre livskvalitet så må du jo starte et sted. Man får ikke bedre livskvalitet over natta. Og "more woman" gjør deg neppe mer sosial. For å bli mer sosial så må du ut blandt folk.

Ja vet jo det, men må jo ha energi til å gjøre det og. Blir sliten og uvel av å være med folk jeg. 

Skrevet

Ja vet jo det, men må jo ha energi til å gjøre det og. Blir sliten og uvel av å være med folk jeg. 

Og for å få energi så må du bruke energi, det er der turen kommer inn i bildet :) Man får jo ikke energi av å gjøre ingenting ;)

Skrevet

Blir sliten og uvel av å være med folk jeg. 

Er det pga angst at du blir sliten av det. Jeg blir også sliten og uvel av folk, men jeg ønsker jo heller ikke være så veldig sosial. Om du har sosial angst så kan det sikkert være lurt med AD og samtaleterapi. AD alene hjelper ikke så mye tror jeg.

Skrevet

Er det pga angst at du blir sliten av det. Jeg blir også sliten og uvel av folk, men jeg ønsker jo heller ikke være så veldig sosial. Om du har sosial angst så kan det sikkert være lurt med AD og samtaleterapi. AD alene hjelper ikke så mye tror jeg.

Jeg vet ikke om det er angst, men blir jo sånn av å besøke foreldrene mine og. Har jo ikke angst for dem. Psykiateren skal ta en medisinvurdering, så har jeg jo sykepleieren som kommer hit. Hvor mye det hjelper vet jeg ikke. 

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg tror ikke man løser alle problemer med å gå tur, men det er et slags minimum man kan starte med.

Jeg tipper kosttilskudd kan være bra hvis man mangler noe. Folk kan få for lav testosteron hvis de mangler sink (eller hva det nå var). Det betyr ikke at man får veldig mye testosteron av å spise mer sink enn man trenger. Uansett er det vel en liten kjerne av sannhet i reklamen, ellers ville den blitt forbudt. Jeg tipper stoffene har nok marginal eller null effekt om man spiser fornuftig. Var det ikke en ernæringsfysiolog på dol før?

Jeg synes reklamen for "more man/woman" er spekulativ og veldig overdreven. De viser en topptrent, ung modellkropp ved siden av en mer gjennomsnittlig, småfeit campingkropp som mange kjenner seg igjen i. Man må ta adskillig sterkere piller for å få sånt resultat uten annen innsats. Jeg tror ikke de pillene er funnet opp enda.

Skrevet

Jeg tror ikke man løser alle problemer med å gå tur, men det er et slags minimum man kan starte med.

Jeg tipper kosttilskudd kan være bra hvis man mangler noe. Folk kan få for lav testosteron hvis de mangler sink (eller hva det nå var). Det betyr ikke at man får veldig mye testosteron av å spise mer sink enn man trenger. Uansett er det vel en liten kjerne av sannhet i reklamen, ellers ville den blitt forbudt. Jeg tipper stoffene har nok marginal eller null effekt om man spiser fornuftig. Var det ikke en ernæringsfysiolog på dol før?

Jeg synes reklamen for "more man/woman" er spekulativ og veldig overdreven. De viser en topptrent, ung modellkropp ved siden av en mer gjennomsnittlig, småfeit campingkropp som mange kjenner seg igjen i. Man må ta adskillig sterkere piller for å få sånt resultat uten annen innsats. Jeg tror ikke de pillene er funnet opp enda.

Nei det finnes vel ikke mirakelpiller heller. 

Skrevet

Jeg vet ikke om det er angst, men blir jo sånn av å besøke foreldrene mine og. Har jo ikke angst for dem. Psykiateren skal ta en medisinvurdering, så har jeg jo sykepleieren som kommer hit. Hvor mye det hjelper vet jeg ikke. 

De burde jo finne ut om du har angst eller om det er noe annet som gir deg dette ubehaget. Jeg får også ubehag når jeg besøker mine foreldre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...