stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 (endret) Ser de reklamerer for det på tv, er det noe å satse på? De har jo noe som heter more man også, det inneholder visst det samme. Men er det bra? Og virker det inn på medisiner, eller er det trygt? Skal jo virke mot mye... http://www.almea.no/article/more_woman Endret 15. august 2015 av stjernestøv 0 Siter
slabbedask Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Ser de reklamerer for det på tv, er det noe å satse på? De har jo noe som heter more man også, det inneholder visst det samme. Men er det bra? Og virker det inn på medisiner, eller er det trygt? Skal jo virke mot mye... http://www.almea.no/article/more_woman Som det meste på helsekosten er dette sikkert bare bortkastede penger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Som det meste på helsekosten er dette sikkert bare bortkastede penger. Det er jo noe som er effektivt da, må vel nesten bare prøve hva som virker. Men tenkte kanskje noen hadde erfaring, det var dyrt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Vel....etter at det kom fram at de inneholder det samme, sier det seg vel selv. Anonymous poster hash: 5e005...9c4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Vel....etter at det kom fram at de inneholder det samme, sier det seg vel selv. Anonymous poster hash: 5e005...9c4 Kan jo gi energi fordet... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Jeg ville satset på AD istedet Ja får jo håpe psykiateren og mener jeg kan prøve det, men her inne mener de fleste at jeg ikke trenger det. Er jo bare å gå tur osv så blir livet så mye bedre, jaha... 0 Siter
slabbedask Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Ja får jo håpe psykiateren og mener jeg kan prøve det, men her inne mener de fleste at jeg ikke trenger det. Er jo bare å gå tur osv så blir livet så mye bedre, jaha... Prøv å gå en lang tur daglig i et par måneder, og se om ikke det hjelper. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Prøv å gå en lang tur daglig i et par måneder, og se om ikke det hjelper. Men det er jo andre ting i livet mitt som må på plass også, det hjelper ikke å bare gå tur. 0 Siter
Trine Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Men det er jo andre ting i livet mitt som må på plass også, det hjelper ikke å bare gå tur. Jo, det hjelper, det gjør ikke alt perfekt og fint, men det hjelper 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Jo, det hjelper, det gjør ikke alt perfekt og fint, men det hjelper Ja det hjelper vel litt. Men har ikke så god livskvalitet, tror ikke den øker bare jeg går tur. Må jo være sosial også, gjøre noe her i livet. Ikke bare sitte her. 0 Siter
Trine Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Ja det hjelper vel litt. Men har ikke så god livskvalitet, tror ikke den øker bare jeg går tur. Må jo være sosial også, gjøre noe her i livet. Ikke bare sitte her. Men for å få bedre livskvalitet så må du jo starte et sted. Man får ikke bedre livskvalitet over natta. Og "more woman" gjør deg neppe mer sosial. For å bli mer sosial så må du ut blandt folk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Men for å få bedre livskvalitet så må du jo starte et sted. Man får ikke bedre livskvalitet over natta. Og "more woman" gjør deg neppe mer sosial. For å bli mer sosial så må du ut blandt folk. Ja vet jo det, men må jo ha energi til å gjøre det og. Blir sliten og uvel av å være med folk jeg. 0 Siter
Trine Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Ja vet jo det, men må jo ha energi til å gjøre det og. Blir sliten og uvel av å være med folk jeg. Og for å få energi så må du bruke energi, det er der turen kommer inn i bildet Man får jo ikke energi av å gjøre ingenting 0 Siter
Trine Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Blir sliten og uvel av å være med folk jeg. Er det pga angst at du blir sliten av det. Jeg blir også sliten og uvel av folk, men jeg ønsker jo heller ikke være så veldig sosial. Om du har sosial angst så kan det sikkert være lurt med AD og samtaleterapi. AD alene hjelper ikke så mye tror jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Er det pga angst at du blir sliten av det. Jeg blir også sliten og uvel av folk, men jeg ønsker jo heller ikke være så veldig sosial. Om du har sosial angst så kan det sikkert være lurt med AD og samtaleterapi. AD alene hjelper ikke så mye tror jeg. Jeg vet ikke om det er angst, men blir jo sånn av å besøke foreldrene mine og. Har jo ikke angst for dem. Psykiateren skal ta en medisinvurdering, så har jeg jo sykepleieren som kommer hit. Hvor mye det hjelper vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Jeg tror ikke man løser alle problemer med å gå tur, men det er et slags minimum man kan starte med. Jeg tipper kosttilskudd kan være bra hvis man mangler noe. Folk kan få for lav testosteron hvis de mangler sink (eller hva det nå var). Det betyr ikke at man får veldig mye testosteron av å spise mer sink enn man trenger. Uansett er det vel en liten kjerne av sannhet i reklamen, ellers ville den blitt forbudt. Jeg tipper stoffene har nok marginal eller null effekt om man spiser fornuftig. Var det ikke en ernæringsfysiolog på dol før? Jeg synes reklamen for "more man/woman" er spekulativ og veldig overdreven. De viser en topptrent, ung modellkropp ved siden av en mer gjennomsnittlig, småfeit campingkropp som mange kjenner seg igjen i. Man må ta adskillig sterkere piller for å få sånt resultat uten annen innsats. Jeg tror ikke de pillene er funnet opp enda. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Jeg tror ikke man løser alle problemer med å gå tur, men det er et slags minimum man kan starte med. Jeg tipper kosttilskudd kan være bra hvis man mangler noe. Folk kan få for lav testosteron hvis de mangler sink (eller hva det nå var). Det betyr ikke at man får veldig mye testosteron av å spise mer sink enn man trenger. Uansett er det vel en liten kjerne av sannhet i reklamen, ellers ville den blitt forbudt. Jeg tipper stoffene har nok marginal eller null effekt om man spiser fornuftig. Var det ikke en ernæringsfysiolog på dol før? Jeg synes reklamen for "more man/woman" er spekulativ og veldig overdreven. De viser en topptrent, ung modellkropp ved siden av en mer gjennomsnittlig, småfeit campingkropp som mange kjenner seg igjen i. Man må ta adskillig sterkere piller for å få sånt resultat uten annen innsats. Jeg tror ikke de pillene er funnet opp enda. Nei det finnes vel ikke mirakelpiller heller. 0 Siter
Trine Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Jeg vet ikke om det er angst, men blir jo sånn av å besøke foreldrene mine og. Har jo ikke angst for dem. Psykiateren skal ta en medisinvurdering, så har jeg jo sykepleieren som kommer hit. Hvor mye det hjelper vet jeg ikke. De burde jo finne ut om du har angst eller om det er noe annet som gir deg dette ubehaget. Jeg får også ubehag når jeg besøker mine foreldre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.