Gå til innhold

More woman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du får AD

Håper jeg og i grunn. 

Skrevet

De burde jo finne ut om du har angst eller om det er noe annet som gir deg dette ubehaget. Jeg får også ubehag når jeg besøker mine foreldre.

Du får det ja. Det kan jo være noe annet enn angst og, men kanskje AD hjelper på det og?

Skrevet

Du får det ja. Det kan jo være noe annet enn angst og, men kanskje AD hjelper på det og?

Jeg opplever ihvertfall at det hjelper litt. Gjør ikke underverker, men bedre enn ingenting.

Skrevet

Jeg opplever ihvertfall at det hjelper litt. Gjør ikke underverker, men bedre enn ingenting.

Håper jeg får AD da. Det er jo så slitsomt, vil jo være med folk jeg. 

Skrevet

Håper jeg får AD da. Det er jo så slitsomt, vil jo være med folk jeg. 

Ja, vi får håpe det :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis du har for mye penger og ikke vet hvordan du skal bli kvitt dem, anbefaler jeg Redd Barna fremfor "More woman".

Skrevet

Hvis du har for mye penger og ikke vet hvordan du skal bli kvitt dem, anbefaler jeg Redd Barna fremfor "More woman".

Har ikke det nei. Det ser bare så bra ut når de reklamerer for det, skal jo være bra for så mye. Men men. 

Skrevet

Har ikke det nei. Det ser bare så bra ut når de reklamerer for det, skal jo være bra for så mye. Men men. 

Altså, dette er en REKLAME som skal selge produktet. Man må ikke slukt slikt rått. 

Skrevet

Altså, dette er en REKLAME som skal selge produktet. Man må ikke slukt slikt rått. 

Nei tydeligvis ikke. 

Skrevet

Men det er jo andre ting i livet mitt som må på plass også, det hjelper ikke å bare gå tur.

Nei, det hjelper ikke å kun gå èn tur, men regelmessig aktivitet kan virke positivt for både hode og kropp. 

Jeg bruker endel helsekost produkter, men slike varer du linker til styrer jeg langt unna. Det finnes ingen quickfix på å få et litt mer ok liv. 

Hva skjer med medisinene dine om dagen? Hvem har kontrollen på dem? Har du fortsatt oppfølging av sykepleier og psykiater?

Skrevet

Nei, det hjelper ikke å kun gå èn tur, men regelmessig aktivitet kan virke positivt for både hode og kropp. 

Jeg bruker endel helsekost produkter, men slike varer du linker til styrer jeg langt unna. Det finnes ingen quickfix på å få et litt mer ok liv. 

Hva skjer med medisinene dine om dagen? Hvem har kontrollen på dem? Har du fortsatt oppfølging av sykepleier og psykiater?

Hva bruker du da?

Jeg går på 4 mg risperdal, og har oppfølging fra sykepleieren. Psykiateren skal vurdere om jeg skal ta AD, er spent på det. Håper det hjelper hvis jeg begynner på det, trenger mer energi og føle meg bedre. 

Skrevet

Hva bruker du da?

Jeg går på 4 mg risperdal, og har oppfølging fra sykepleieren. Psykiateren skal vurdere om jeg skal ta AD, er spent på det. Håper det hjelper hvis jeg begynner på det, trenger mer energi og føle meg bedre. 

Jeg bruker kostrelaterteprodukter, tagatesse, johannesbrødkjernemel osv. Helsekosten har generelt sett gode produkter, men det er endel vrøvl der som andre steder. Alt som kan kurere "ditt og datt" i løpet av neste dag styrer jeg som hovedregel unna. 

Kanskje AD kan gi deg litt energi, uansett AD eller ikke, er det dessverre endel arbeid man må gjøre selv. Du har litt baggasje fra før mht din lidelse, men du trenger heller ikke bestige Mt Everest i løpet av kommende uke. Litt hver dag gjør underverker. 

Skrevet

Jeg bruker kostrelaterteprodukter, tagatesse, johannesbrødkjernemel osv. Helsekosten har generelt sett gode produkter, men det er endel vrøvl der som andre steder. Alt som kan kurere "ditt og datt" i løpet av neste dag styrer jeg som hovedregel unna. 

Kanskje AD kan gi deg litt energi, uansett AD eller ikke, er det dessverre endel arbeid man må gjøre selv. Du har litt baggasje fra før mht din lidelse, men du trenger heller ikke bestige Mt Everest i løpet av kommende uke. Litt hver dag gjør underverker. 

Ok, ja de har vel endel gode produkter, kunne tenkt meg johannesurt men så er det kombinasjonen med medisiner. 

Ja jeg må jo gjøre mye arbeid selv, vet det. Men det hadde hjulpet på å føle seg bedre når jeg skal gjøre ting, vet ikke om AD kan hjelpe. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...