stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Håper du får AD Håper jeg og i grunn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 De burde jo finne ut om du har angst eller om det er noe annet som gir deg dette ubehaget. Jeg får også ubehag når jeg besøker mine foreldre. Du får det ja. Det kan jo være noe annet enn angst og, men kanskje AD hjelper på det og? 0 Siter
Trine Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Du får det ja. Det kan jo være noe annet enn angst og, men kanskje AD hjelper på det og? Jeg opplever ihvertfall at det hjelper litt. Gjør ikke underverker, men bedre enn ingenting. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Jeg opplever ihvertfall at det hjelper litt. Gjør ikke underverker, men bedre enn ingenting. Håper jeg får AD da. Det er jo så slitsomt, vil jo være med folk jeg. 0 Siter
Trine Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Håper jeg får AD da. Det er jo så slitsomt, vil jo være med folk jeg. Ja, vi får håpe det 1 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Hvis du har for mye penger og ikke vet hvordan du skal bli kvitt dem, anbefaler jeg Redd Barna fremfor "More woman". 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Hvis du har for mye penger og ikke vet hvordan du skal bli kvitt dem, anbefaler jeg Redd Barna fremfor "More woman". Har ikke det nei. Det ser bare så bra ut når de reklamerer for det, skal jo være bra for så mye. Men men. 0 Siter
slabbedask Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Har ikke det nei. Det ser bare så bra ut når de reklamerer for det, skal jo være bra for så mye. Men men. Altså, dette er en REKLAME som skal selge produktet. Man må ikke slukt slikt rått. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Altså, dette er en REKLAME som skal selge produktet. Man må ikke slukt slikt rått. Nei tydeligvis ikke. 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Men det er jo andre ting i livet mitt som må på plass også, det hjelper ikke å bare gå tur. Nei, det hjelper ikke å kun gå èn tur, men regelmessig aktivitet kan virke positivt for både hode og kropp. Jeg bruker endel helsekost produkter, men slike varer du linker til styrer jeg langt unna. Det finnes ingen quickfix på å få et litt mer ok liv. Hva skjer med medisinene dine om dagen? Hvem har kontrollen på dem? Har du fortsatt oppfølging av sykepleier og psykiater? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. august 2015 Forfatter Skrevet 16. august 2015 Nei, det hjelper ikke å kun gå èn tur, men regelmessig aktivitet kan virke positivt for både hode og kropp. Jeg bruker endel helsekost produkter, men slike varer du linker til styrer jeg langt unna. Det finnes ingen quickfix på å få et litt mer ok liv. Hva skjer med medisinene dine om dagen? Hvem har kontrollen på dem? Har du fortsatt oppfølging av sykepleier og psykiater? Hva bruker du da? Jeg går på 4 mg risperdal, og har oppfølging fra sykepleieren. Psykiateren skal vurdere om jeg skal ta AD, er spent på det. Håper det hjelper hvis jeg begynner på det, trenger mer energi og føle meg bedre. 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Hva bruker du da? Jeg går på 4 mg risperdal, og har oppfølging fra sykepleieren. Psykiateren skal vurdere om jeg skal ta AD, er spent på det. Håper det hjelper hvis jeg begynner på det, trenger mer energi og føle meg bedre. Jeg bruker kostrelaterteprodukter, tagatesse, johannesbrødkjernemel osv. Helsekosten har generelt sett gode produkter, men det er endel vrøvl der som andre steder. Alt som kan kurere "ditt og datt" i løpet av neste dag styrer jeg som hovedregel unna. Kanskje AD kan gi deg litt energi, uansett AD eller ikke, er det dessverre endel arbeid man må gjøre selv. Du har litt baggasje fra før mht din lidelse, men du trenger heller ikke bestige Mt Everest i løpet av kommende uke. Litt hver dag gjør underverker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. august 2015 Forfatter Skrevet 16. august 2015 Jeg bruker kostrelaterteprodukter, tagatesse, johannesbrødkjernemel osv. Helsekosten har generelt sett gode produkter, men det er endel vrøvl der som andre steder. Alt som kan kurere "ditt og datt" i løpet av neste dag styrer jeg som hovedregel unna. Kanskje AD kan gi deg litt energi, uansett AD eller ikke, er det dessverre endel arbeid man må gjøre selv. Du har litt baggasje fra før mht din lidelse, men du trenger heller ikke bestige Mt Everest i løpet av kommende uke. Litt hver dag gjør underverker. Ok, ja de har vel endel gode produkter, kunne tenkt meg johannesurt men så er det kombinasjonen med medisiner. Ja jeg må jo gjøre mye arbeid selv, vet det. Men det hadde hjulpet på å føle seg bedre når jeg skal gjøre ting, vet ikke om AD kan hjelpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.