Gå til innhold

jeg blir mobbet på doktor online!

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Hvorfor driver nesten appsolut alle å mobbe meg her? jeg ber om hjelp med reelle ting som i dag om hukommelsen min som har svarte hull i seg for tiden iblandt, og påpeker at jeg ikke har helseangst. Hvorfor mobber dere meg da og er skikkelig stygge med meg, og mobber meg i senk med å si at alt jeg tar opp er hypo og så videre og så videre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407123-jeg-blir-mobbet-p%C3%A5-doktor-online/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

Hvorfor driver nesten appsolut alle å mobbe meg her? jeg ber om hjelp med reelle ting som i dag om hukommelsen min som har svarte hull i seg for tiden iblandt, og påpeker at jeg ikke har helseangst. Hvorfor mobber dere meg da og er skikkelig stygge med meg, og mobber meg i senk med å si at alt jeg tar opp er hypo og så videre og så videre?

Du har postet veldig mange spørsmål om vanlige kroppslige fenomener, så jeg synes det er greit om du ikke får respons på det, men jeg synes samtidig at de tilbakemeldingene du får kan være formulert på en ok måte.

Jeg synes ikke at du mobbes her, men du får fått litt vel mange sarkastiske kommentarer, slik jeg ser det.

Blomsterfluen

Du har postet veldig mange spørsmål om vanlige kroppslige fenomener, så jeg synes det er greit om du ikke får respons på det, men jeg synes samtidig at de tilbakemeldingene du får kan være formulert på en ok måte.

Jeg synes ikke at du mobbes her, men du får fått litt vel mange sarkastiske kommentarer, slik jeg ser det.

Ok. Er det bare et naturlig kropslig fenomen når jeg har begynt å få sorte hull i hukommelsen og at jeg i disse hukommelsestapene gjør unormale ting?

Ok. Er det bare et naturlig kropslig fenomen når jeg har begynt å få sorte hull i hukommelsen og at jeg i disse hukommelsestapene gjør unormale ting?

Ja, det er helt normalt. Det er ofte slik folk mister ting. De legger det fra seg og husker ikke hvor. Jeg har sånne "sorte hull" hele tiden, men så har jeg problemer med hukommelsen og konsentrasjonen også da. Om man er stressa, har mye å tenke på, bekymrer seg for noe e.l så er det veldig vanlig å slite med hukommelsen.

Annonse

Jeg tror det er bedre om folk ikke svarer på alle disse spørsmålene om kropp og sykdom ts har. Admin. kan heller oppfordre ts til å endre atferd om de synes det er hensiktsmessig. Å svare så surt og ironisk synes jeg derimot ikke er greit. Mobbing er det ikke, synes jeg, det er et ord som ofte blir misbrukt for alt man ikke liker andre gjør, men man kan jo være ålreite mot hverandre. 

Annonse

Blomsterfluen

Jaha, er det mobbing og ondskap å si at noen er "hypo" når de på daglig basis lurer på om helt normale ting er sykdom...

Ja, for det dere skriver til meg om at jeg er hypo er svært sårende for meg. Grunnen til at jeg poster så mye om kroppen er at jeg ikke skjønner at alt jeg poster er om normale ting. Uansett hva jeg poster så får jeg beskjed om at jeg poster for mye om mine kroppslige fenomener som vissnokk er helt normale. Ok. Da er mine drypp symptomer også sikkert bare hypkondri da... men jeg trenger det ikke inn med teskje, jeg trenger bare råd og tips, ikke å bli bombardert med hypo og hypokondri og så videre og så videre. Det er også noen het på forumet som skrev at de var på rema 1000 og fant ut at jeg var hypo, eller noe sånt. Det var helt teit skrevet for det hadde ingen sammenheng og da føler jeg meg jallefall dummest i verden.

Ok. Hva slags tråder kan jeg ta opp her på dol uten at jeg får hånende eller sarkastiske og det at jeg er hypo, kommentarer da?

Du bør nok slutte å spørre om alle mulige små ting som skjer i kroppen din, hvis du ikke vil at folk skal svare deg surt.

Eventuelt tenke at ett slikt innlegg annenhver uke er mer enn nok.

Anonymous poster hash: 44bd0...981

Ja, for det dere skriver til meg om at jeg er hypo er svært sårende for meg. Grunnen til at jeg poster så mye om kroppen er at jeg ikke skjønner at alt jeg poster er om normale ting. Uansett hva jeg poster så får jeg beskjed om at jeg poster for mye om mine kroppslige fenomener som vissnokk er helt normale. Ok. Da er mine drypp symptomer også sikkert bare hypkondri da... men jeg trenger det ikke inn med teskje, jeg trenger bare råd og tips, ikke å bli bombardert med hypo og hypokondri og så videre og så videre. Det er også noen het på forumet som skrev at de var på rema 1000 og fant ut at jeg var hypo, eller noe sånt. Det var helt teit skrevet for det hadde ingen sammenheng og da føler jeg meg jallefall dummest i verden.

Kan du ikke spørre personalet der du bor, legen eller moren din? Nå har du jo fått slike tilbakemeldinger på mange titalls spørsmål om ubetydelige kroppslige ting, så neste gang du lurer kan du kanskje tenke litt på at det tidligere ikke har vært noe som helst og så vente til du har noen der du kan spørre på ordentlig? Så slipper du å sitte med følelsen av at du blir mobbet på nett.

Dette er bare ment som et vennlig råd. :)

Endret av Lillemus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...