cstole Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hei For ca en maaned siden traakket jeg kraftig over paa hoeyre fot da jeg spilte raquetball. Er student i USA for tiden. Er haandballspiller naar jeg er i Norge, og har traakket over en gang foer paa samme ben, men ikke like kraftig. Det begynner aa bli bedre naa, men det er fortsatt litt oemt, og stivt noe jeg vel maa regne med. Jeg behandlet det ogsaa med is i begynnelsen. Men det jeg lurer paa er om jeg fint kan begynne aa trene igjen* Og om du kan beskrive hvordan man kan legge sportstape paa, for aa faa best nok stoette paa foten. har lagt tape paa foer, men det er som som sagt en stund siden! Finnes det kanskje en illustrasjon jeg kan kikke paa* mvh Cato 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 cstole. Ett skikkelig overtråkk betyr avriving av deler av leddbånd. Dette tar 3-5 uker før det funker brukbart igjen. Er dette en tendens du har, bør lege sjekke dette når du er tilbake i Norge. Noen ganger er det klart nødvendig med en operativ "oppstramming" får å få god stabiltet igjen. I mellomtiden er taping nyttig. Der du kjøper tape har de gjerne også ilustrerte bruksanvisninger for dette. Ellers pleier idr. instruktørne på Universitetet være gode på slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.