Gå til innhold

Litt distre

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet

Man er vel litt distre kanskje når man går på do for  å skifte ob, for så å oppdage at det var to stykker der inne :huh:

Skrevet

Man er vel litt distre kanskje når man går på do for  å skifte ob, for så å oppdage at det var to stykker der inne :huh:

Takk for informasjonen, det er notert.

Anonymous poster hash: bedc0...189

Skrevet

Been there, done that. Følte meg litt i overkant fjern da ja... ;)

Skrevet

Too much information!

Skrevet

holder meg unna sånne ob ting jeg....

Skrevet

Too much information!

Støttes!

For øvrig (nok en) påminnelse om hvorfor jeg aldri bør spise mens jeg doler...

Nicklusheletida
Skrevet

Ikke popcorn heller ? :P

Skrevet

Oi, man er bra sart om man ikke tåler å høre om ob uten å miste matlysta :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...