Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• missmas

34

• AnonymBruker

11

• Trine

6

• frosken

5

Mest aktive i denne tråden

jeg har gått ned ved å drikke cola zero, eksakt 7 kg tidligere

Tviler på at det er cola zero som var årsaken til vektreduksjonen, men om så er tilfelle så skjønner jeg ikke hva du klager på. Da er det vel bare å drikke zero i bøtter og spann.

Tviler på at det er cola zero som var årsaken til vektreduksjonen, men om så er tilfelle så skjønner jeg ikke hva du klager på. Da er det vel bare å drikke zero i bøtter og spann.

jeg sier jo at jeg har mista kontroll etter at jeg ble satt på zyprexa igjen! og trenger nå fedmekirurgi. er snart 10 kg mer enn før jeg ble lagt inn og satt på zyprexa. selv om zyprexa ble seponert raskt mistet jeg kontroll.

Annonse

jeg sier jo at jeg har mista kontroll etter at jeg ble satt på zyprexa igjen! og trenger nå fedmekirurgi. er snart 10 kg mer enn før jeg ble lagt inn og satt på zyprexa. selv om zyprexa ble seponert raskt mistet jeg kontroll.

Men om du ikke har kontroll så kan du vel ikke heller ta en slik operasjon. Ettersom jeg har forstått så kan man nesten ikke spise noe fordi magesekken har blitt så liten. Om du har så liten kontroll så kommer du jo til å bli svindårlig. Uansett er du nødt til å legge om livsstilen for å holde deg slank selv etter en operasjon. http://overvekt.net/slankeoperasjon/

Tror det er lurt å legge om livsstilen først for så å eventuelt ta operasjon. Men snakk med en lege du.

Nei, slutt å tull a. Zyprexa og litium ble din unnskyldning. Cola og annet rask kan bli din død. Men du er ikke døende for det om du veier 90 kg. Mormor levde lenge hun, med sine 1,63 m og 95 kg.

jeg har fått påvidt bilyd på hjertet og skal utredes for hjertesykdom

Nei, slutt å tull a. Zyprexa og litium ble din unnskyldning. Cola og annet rask kan bli din død. Men du er ikke døende for det om du veier 90 kg. Mormor levde lenge hun, med sine 1,63 m og 95 kg.

du har tydeligvis aldri gått på zyprexa og litium og fått disse bivirknigene hvor man mister HELT kontroll.

jeg har vært nærmest anorektisk før jeg fikk disse medisinene så da hadd jeg viljestyrken i orden.

Du har en BMI på 35. Det er ikke *så* ille. Du bør heller snakke med en ernæringsfysiolog.

Anonymous poster hash: 5a0d0...05a

gikk ikke ned et gram da jeg fulgte kostliste fra ernæringsfysiolog da jeg var innlagt. det jeg trenger er fedmekirurgi så jeg kan spise anorektisk

Men om du ikke har kontroll så kan du vel ikke heller ta en slik operasjon. Ettersom jeg har forstått så kan man nesten ikke spise noe fordi magesekken har blitt så liten. Om du har så liten kontroll så kommer du jo til å bli svindårlig. Uansett er du nødt til å legge om livsstilen for å holde deg slank selv etter en operasjon. http://overvekt.net/slankeoperasjon/

Tror det er lurt å legge om livsstilen først for så å eventuelt ta operasjon. Men snakk med en lege du.

har venninner som hadde enda mindre kontroll enn meg og var enda større som har blitt slanke med fedmekirurgi.

ingen grunn til at jeg skulle være annerledes.

Annonse

du har tydeligvis aldri gått på zyprexa og litium og fått disse bivirknigene hvor man mister HELT kontroll.

jeg har vært nærmest anorektisk før jeg fikk disse medisinene så da hadd jeg viljestyrken i orden.

Jeg forstår deg veldig godt, og medisiner gjør noe med kroppen slik at det blir vanskelig å gå ned i vekt. Jeg spiste like mye da jeg var uten medisiner og var tynnere, nei medisiner og vektøkning henger sammen. 

gikk ikke ned et gram da jeg fulgte kostliste fra ernæringsfysiolog da jeg var innlagt. det jeg trenger er fedmekirurgi så jeg kan spise anorektisk

Kan du spise anorektisk da kan du vel det nå også?

Anonymous poster hash: 4013b...207

nei etter operasjonen blir det faktisk lettere å spise ofte og lite. man klarer det jo faktisk ikke uten hjelp.

Hvorfor lettere?

Anonymous poster hash: 5a0d0...05a

magesekken blir mye mindre, som et lite rør, og det skjer hormonelle endringer som påvirker apetitten, den blir nedsatt.

når BMI har bikket 35 blir det nesten umulig å gå ned i vekt og BLI der pga hormonene og kroppen søker høyeste vekt igjen og igjen, og jeg nærmer meg foretruende nær det tallet, så jeg må ha hjelp raskt skal jeg unngå operasjon!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...