Gå til innhold

blir gal av å bli kaste ut av alle forum.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg klarer ikke mer av å bli kastet ut av diskusjon.no og kvinneguiden forum, leeeenge etter at jeg er ferdig med å prate om medisiner der. Jeg husker ikke sist jeg tok opp om medisiner på kvinneguiden og diskusjon.no. så lenge siden er det. Men i dag kom admin i diskusjon.no med en forbanna ugrunnet advarsel om at jeg er blitt sperret for godt, og han skrev at han hadde følgt med på alt jeg skreiv der inne. Dette er ille.

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke mer av å bli kastet ut av diskusjon.no og kvinneguiden forum, leeeenge etter at jeg er ferdig med å prate om medisiner der. Jeg husker ikke sist jeg tok opp om medisiner på kvinneguiden og diskusjon.no. så lenge siden er det. Men i dag kom admin i diskusjon.no med en forbanna ugrunnet advarsel om at jeg er blitt sperret for godt, og han skrev at han hadde følgt med på alt jeg skreiv der inne. Dette er ille.

Hva er det du skrev da?

Anonymous poster hash: 91167...657

Anonymous poster hash: 91167...657

Blomsterfluen

Hva er det du skrev da?Anonymous poster hash: 91167...657 Anonymous poster hash: 91167...657

Det siste jeg husker jeg skrev var at jeg bodde ubeleielig og hadde en bråkete nabo og at jeg ville flytte. Brukernavnet mitt var mitt fulle navn, men det stod det ingen regel om å ikke kunne bruke.

Det siste jeg husker jeg skrev var at jeg bodde ubeleielig og hadde en bråkete nabo og at jeg ville flytte. Brukernavnet mitt var mitt fulle navn, men det stod det ingen regel om å ikke kunne bruke.

Ved å bruke ditt fulle navn gjør du det samtidig lett å identifisere din nabo. En grei regel er at på nettet bruker man stort sett ikke sitt fulle navn i diskusjoner og på ulike nettfora. Dersom du også på disse foraene har lagt ut samme spørsmål om "er dette farlig" om alskens kroppslige nornaliteter så har jeg forståelse for at de til slutt stenger deg ute.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...