Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva har dere bedrevet tiden med nå som dere ikke har kunnet sitte og glo på dol? Jeg har gått tur, hatt besøk, vasket bad, støvsugd, skiftet på senga, ryddet og nå lager jeg middag. Bør vel være fornøyd med dagens innsats ;)

Har fått gjort mye du da :)

Har ikke gjort så mye, hadde besøk av sykepleieren i dag. Ellers grillet vi pølser ute før regnet kom igjen. 

Sov til 12. Gått en tur. Drukket en cola. Vært på "postkontoret". Nå skal jeg legge med nedpå litt. Og kanskje det blir noe middag etterpå. Vi får se.

Hvordan klarer du sove til 12? Legger du deg veldig sent? Jeg våkner tidlig uansett når jeg legger meg. Det er egentlig litt irriterende de gangene jeg glemmer å legge meg.

Har fått gjort mye du da :)

Har ikke gjort så mye, hadde besøk av sykepleieren i dag. Ellers grillet vi pølser ute før regnet kom igjen. 

Da har du jo gjort litt da. Begynte å regne her også. Men jeg glemte, jeg har også skåret opp 3 kg kjøtt som jeg tørker til hundene også skal vi på trening etterpå. Det er litt rart. Jeg er lat og lat og lat og lat og plutselig skal jeg gjøre alt på en gang, også strekker ikke tiden til. Men i morgen er jeg kanskje lat igjen så jeg må gjøre mest mulig nå som jeg er rastløs.

Annonse

Da har du jo gjort litt da. Begynte å regne her også. Men jeg glemte, jeg har også skåret opp 3 kg kjøtt som jeg tørker til hundene også skal vi på trening etterpå. Det er litt rart. Jeg er lat og lat og lat og lat og plutselig skal jeg gjøre alt på en gang, også strekker ikke tiden til. Men i morgen er jeg kanskje lat igjen så jeg må gjøre mest mulig nå som jeg er rastløs.

Litt har jeg vel gjort ja men ikke stort. Så du skal gjøre enda mer du i dag da, phu. Best å få gjort ting når formen er der ja. 

Annonse

Vært på jobb. Fin dag! Spist middag og sovet i en time Nå rydder jeg kåken, (ser helt bomba ut her) og har brød til heving. Skal se litt tv og lese med jentungen når hun er ferdig i dusjen. Så skal jeg lage morgendagens middag og jobbe litt i kveld.

Hatt fri. Ryddet huset, støvsuget, skiftet noen lyspærer som har Vært gående lenge. Prøvde å bytte noen spoter og men da løsnet hele greia.

Så gikk jeg tur I regnet og var innom butikken, og så hjem. Koselig å Være hjemme når ungene kom fra skolen. Laget hjemmelaget fiskegrateng og hadde tidlig middag.

Jeg kjøpte 14-åringen til trening og hadde en liten middagslur etterpå. Ryddet kjøkkenet og er nå og ser på fotballkamp der 16-åringen står I mål. De leder 3-0 :-)

Stått opp, spiste enkel frokost. Besvarte en del mail mens jeg drakk en kopp varm te mens regnet knatret på vinduene. Oppholdsvær og jeg dundret avgårde til byen for shopping. Shoppet i 4-5 timer og vel hjemme unnet jeg meg en biff chop suey, ikke laget av meg. Nå regner det igjen, stearinlys lyser vakkert rundt meg og jeg hopper snart i dusjen og hopper videre i senga for søvn. Skal opp grisetidlig i morgen :)

Anonymous poster hash: bcac5...483
Nicklusheletida

I den nye jobben min får jeg sjelden tid til å titte på dol uansett, så nedetiden plaget ikke meg :)

Sto opp 6.45. Dro hjemmefra 7.30. Ferdig på jobb 16.00 og dro rett til frisørtime. Der satt jeg lenge. Fikset hår ,vipper og bryn.

Var hjemme litt før 20.00. Laget enkel middag til meg og minstemor.

Nå er jeg trøtt, skal ta meg en dusj og legge meg tidlig. Skal i hvert fall prøve. Kom meg litt for sent i seng i går.

Nei, jeg vet ikke. Er ikke helt "i form" for tiden. 

Håper formen blir bedre snart. Kjedelig å ikke være i form. Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å være "i form". Etter å ha lest noen av innleggene her så tenker jeg at jeg må være skikkelig ute av form. Jeg hadde daua av en normalt hektisk hverdag. Men med tanke på hva jeg er vant med så kan jeg vel si at jeg har vært i form i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...