Gå til innhold

Finner ikke førerkortet!

Anbefalte innlegg

Krise! Er biltilsynet åpent i dag?

Og noen synske som "vet" hvor det er?

Det er ikke i kjelleren, der var vi ikke. Jeg så det sist i bilen - da lå det i telefonetuiet mitt - 

jeg så det også inne, i stuen: jeg hadde hatt tlf på kjøkken og på stua. 
Barnet mitt hadde lånt telefonen, jeg mistenker hun har tatt ut kortet, det har hun gjort før. Hun selv husker ikke hvor hun la det. Evnt kan jeg i hast ha tatt ut kortet og gjemt det? hmmmmmmmmmmmmmm

jeg leter og leter...........

Finnerlønn utloves :)

Anonymous poster hash: 60d4a...59d
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407302-finner-ikke-f%C3%B8rerkortet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krise! Er biltilsynet åpent i dag?

Og noen synske som "vet" hvor det er?

Det er ikke i kjelleren, der var vi ikke. Jeg så det sist i bilen - da lå det i telefonetuiet mitt - 

jeg så det også inne, i stuen: jeg hadde hatt tlf på kjøkken og på stua. 

Barnet mitt hadde lånt telefonen, jeg mistenker hun har tatt ut kortet, det har hun gjort før. Hun selv husker ikke hvor hun la det. Evnt kan jeg i hast ha tatt ut kortet og gjemt det? hmmmmmmmmmmmmmm

jeg leter og leter...........

Finnerlønn utloves :)

Jeg mistet mitt i sommer, dvs. jeg visste at jeg hadde det et eller annet sted, men fant det ikke.

Jeg gikk til Politiet og fikk midlertidig førerkort, det var gjort på få minutter. Og politiet har antakelig lengre åpningstid enn Biltilsynet. Husk pass!

Jeg fant igjen førerkortet mitt :) :)

Endret av Xtra

Jeg mistet mitt i sommer, dvs. jeg visste at jeg hadde det et eller annet sted, men fant det ikke.

Jeg gikk til Politiet og fikk midlertidig førerkort, det var gjort på få minutter. Og politiet har antakelig lengre åpningstid enn Biltilsynet. Husk pass!

Jeg fant igjen førerkortet mitt :) :)

Hva gjør man ikke har id heller da? Det tar noen dager å få nytt bankkort fra banken, og pass har jeg ikke. dvs jeg har et som er foreldet og der jeg ikke ligner på meg selv (annen hårfarge). 

Finner nemlig ikke bankkortet heller fant jeg ut. Fant et gammelt et som ikke lenger er i bruk, men der var jeg 18 år og kortet er nok foreldet det og.

Hva gjør man ikke har id heller da? Det tar noen dager å få nytt bankkort fra banken, og pass har jeg ikke. dvs jeg har et som er foreldet og der jeg ikke ligner på meg selv (annen hårfarge).

Finner nemlig ikke bankkortet heller fant jeg ut. Fant et gammelt et som ikke lenger er i bruk, men der var jeg 18 år og kortet er nok foreldet det og.

Nei, det vet jeg ikke, man må nok ha gyldig leg. Vet ikke om bankkort er tilstrekkelig heller.

Hahaha jeg har tenkt og tenkt og lett og lett... Eneste stedet jeg ikke har sett skikkelig var i sofaen.
Men da jeg våknet i dag hadde mannen min ryddet litt og satt på plass sofaputene skikkelig, så jeg tenkte at da hadde nok han sett om det var noe... eller? Så løfter jeg på den største sitteputa (3-setern) -og plutselig er det noe som spretter frem - bankkortet mitt? Hm, da må førerkortet være i nærheten? Løfter litt på den ved siden, og plutselig - der er det også! oi oi oi! Gjett om jeg ble glad :)
Satt og funderte hvordan jeg skulle klare meg i morgen, om mannen min måtte kjøre alle sammen, så kunne jeg dra på jobb (jeg har et møte på morgenen) og avspasere siste 2 timene og ta bussen til biltilsynet... men jeg har ikke cash, så måtte få låne med mannen siden kortet mitt var borte, så kunne jeg tatt bussen, men måtte ha god tid siden bussen ikke går helt bort til biltilsynet.............

jaja - men nå slipper jeg å tenke på det! 

Heretter skal jeg ha kortene i lommeboka - ikke i telefonetuiet! 

Annonse

Gjest Gargamel

Jeg har aldri med førerkortet når jeg kjører. Politiet søker meg opp, gir en advarsel og sier jeg må ha med førerkortet neste gang. Én gang hadde jeg ikke id engang, og det var litt stress. Jeg slapp unna med å huske fødselsnummeret mitt, etter en del om og men. Det hjelper nok å være hvit, blid og kortklipt.

PS: jeg har førerkort altså, og jeg blir ikke farligere i trafikken om det ligger hjemme. Har aldri krasjet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...