Gå til innhold

Kjedeligste dagen i uka...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fredag favoritt, mandag verst.

Søndagene kan ofte bli kjedelige, men jeg tror jeg har godt av å roe ned og kjenne på følelsen av kjedsomhet, i en ellers hektisk uke.

Ja hvis du har en hektisk uke har du nok godt av det, her skjer det ikke mye i ukedagene heller. 

Er det søndag? Det var det når jeg var liten, men nå syns jeg ikke søndagen er så verst. Er ikke så glad i mandagen jeg, fredag er best. Hva er din favoritt dag?

Spiller egentlig ingen rolle. Alle dagene er helt like uansett.

Anonymous poster hash: 20398...d8b

Annonse

Er det søndag? Det var det når jeg var liten, men nå syns jeg ikke søndagen er så verst. Er ikke så glad i mandagen jeg, fredag er best. Hva er din favoritt dag?

Jeg elsker søndager... det er utvilsomt favoritt dagen min :-)  Fredag kommer på en god nr 2.

Viser bare at dere hater å jobbe alle sammen, og misunner oss trygdede som kan kose oss glugg i hjel hele uka!

Anonymous poster hash: 71a1f...16d

Tror nok det er ganske normalt å sette fritiden høyt selv om man trives i jobben. Fritid blir et knapphetgode og som sådan ettertraktet 😊

Annonse

Viser bare at dere hater å jobbe alle sammen, og misunner oss trygdede som kan kose oss glugg i hjel hele uka!

Kan bare for meg selv, men dette blir som årstidene - uten vinter ville jeg ikke verdsatt sommeren så innmari. Ergo, det er godt med fritid når man ellers er aktiv.

Er enig med Xtra:

Lørdag

Fredag

Søndag

Torsdag

Onsdag

Tirsdag

Mandag

Er glad for at jeg er frisk og har en grei jobb.

Men jeg er veldig glad i fridagene, og hadde ikke hatt noen problemer med å fylle dagene med ting dersom jeg hadde hatt et par dager fri til i uka :-)

Tror faktisk jeg ikke er i stand til å kjede meg. Kan ikke huske sist jeg kjedet meg. Hvis det ikke skjer noe på noen timer, så er det faktisk et sånt knapphetsgode, at jeg virkelig nyter det. Så ingen dager er kjedelige, faktisk, men jeg liker helga best.

Anonymous poster hash: 71a1f...16d

Man trenger da ikke hate jobben sin selv om man synes det er godt med en pause?  Jeg gleder meg alltid til ferien selv om jeg synes det er helt greit at det er flest hverdager i livet. 

Tror faktisk jeg ikke er i stand til å kjede meg. Kan ikke huske sist jeg kjedet meg. Hvis det ikke skjer noe på noen timer, så er det faktisk et sånt knapphetsgode, at jeg virkelig nyter det. Så ingen dager er kjedelige, faktisk, men jeg liker helga best.

Enig! Om jeg ikke har noe spesielt å gjøre så pusler jeg med samlerhobbyene mine, suller på nettet, lager en tekopp og leser en bok, ser på tv, tar meg en tur ut med kameraet - går aldri tom for ting å finne på. :) Kan ikke huske sist jeg rett og slett ikke hadde noe som helst å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...