Gjest hungern Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg vil prøve å få bort de siste kiloene etter siste svangerskap. Jeg sliter med søthunger. Kan jeg bruke Bio-Chrom når jeg fullammer barnet mitt ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hei hungern, For spedbarn under 6 måneder er et inntak 10-40 mcg krom daglig nok. For spedbarn over 6 måneder og opp til et år er 20-60 mcg/daglig nok. Det har vist seg at mors inntak av krom ikke forandrer mengden av krom i morsmelken, og det skulle derfor være trygt å bruke krom når du fullammer barnet ditt. Det er ikke satt noe anbefalt daglig tilførsel av krom, men det er antatt at 50-200 mcg/daglig dekker behovet for voksne. Inntak opp mot 600 mcg/daglig kan være skadelig da det har blitt meldt om nyresvikt ved så høyt inntak. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.