Gå til innhold

Gjøre ingenting?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med å sitte på nettet å surre hele dagen?

Anonymous poster hash: 0471b...48d

Utrolig hvor mye jeg (for å snakke for meg selv) får gjort på den måten. For jeg sitter ikke pal ved dataen, jeg får unna huslige sysler innimellom. Pga alle "vondtene" mine klarer jeg ikke være effektiv særlig lenge om gangen, og da er surr foran dataen god avslapping. 

Sitter man bare ved dataen, så må en gro inne? Altså ha rot og skitt rundt seg. Det orker ikke jeg. :P

Egentlig kan alle gjøre hva de vil for meg, vi har vel alle våre måter.

Hm. Men hvis man ligger under dyna 24/7, da må man vel være veldig syk?

Anonymous poster hash: 164c0...4de

Det vil jeg tro.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407356-gj%C3%B8re-ingenting/#findComment-3648411
Del på andre sider

Utrolig hvor mye jeg (for å snakke for meg selv) får gjort på den måten. For jeg sitter ikke pal ved dataen, jeg får unna huslige sysler innimellom. Pga alle "vondtene" mine klarer jeg ikke være effektiv særlig lenge om gangen, og da er surr foran dataen god avslapping. 

Sitter man bare ved dataen, så må en gro inne? Altså ha rot og skitt rundt seg. Det orker ikke jeg. :P

Lassiser er ikke så nøye på det, vel.

Anonymous poster hash: 0471b...48d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407356-gj%C3%B8re-ingenting/#findComment-3648412
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...