Gå til innhold

Omgangssyken og undervekt

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg er ei jente på 21 som har et par spørsmål. Jeg har hatt omgangssyken siden søndag og gått ned et par kilo som resultat av det. Jeg var fra før undervektig med en BMI på ca. 18, hvor den nå er 16,9. 

I dag har jeg plutselig fått en ganske ubehagelig følelse i armene, nesten som når man måler et blodtrykk, bare at det er stramt hele tiden og det skremmer meg egentlig litt. Kan det ha noen sammenheng med vekten eller er bare kroppen utslitt etter omgangssyken? 

Noen som vet hva det kan skyldes? Setter virkelig pris på svar! 

Hilsen

Engstelig jente 21

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407363-omgangssyken-og-undervekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, 

Jeg er ei jente på 21 som har et par spørsmål. Jeg har hatt omgangssyken siden søndag og gått ned et par kilo som resultat av det. Jeg var fra før undervektig med en BMI på ca. 18, hvor den nå er 16,9. 

I dag har jeg plutselig fått en ganske ubehagelig følelse i armene, nesten som når man måler et blodtrykk, bare at det er stramt hele tiden og det skremmer meg egentlig litt. Kan det ha noen sammenheng med vekten eller er bare kroppen utslitt etter omgangssyken? 

Noen som vet hva det kan skyldes? Setter virkelig pris på svar! 

Hilsen

Engstelig jente 21

Hvis du fremdeles ikke får i deg verken vått eller tørt, spesielt drikke, så synes jeg du skal ta kontakt med legevakten. Med tanke på at du er såpass tynn har du ingenting å gå på og vil kanskje trenge intravenøs næring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...