Gå til innhold

Rar pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min pc er det ikke word, altså det går ikke an å skrive ting her. Det er vel ikke helt normalt? Man skal vel kunne skrive ting?

Skrevet

Du har vel notisblokk der kan du skrive

Men open office er nesten word og kan lastes ned gratis http://www.openoffice.org/no/

evt kan en jo kjøpe word også da om det er behov for det av en eller annen grunn

Anonymkode: 6af8c...e7b

Skrevet

Du har vel notisblokk der kan du skrive

Men open office er nesten word og kan lastes ned gratis http://www.openoffice.org/no/

evt kan en jo kjøpe word også da om det er behov for det av en eller annen grunn

Anonymkode: 6af8c...e7b

Da prøver jeg å laste ned det, nei har ingen notisblokk heller. Takk :)

Skrevet

Works da? Har du det?

Works må være tidenes dårligste oppfinnelse, nest etter ferdig knekte egg på kartong. Og se hvordan det gikk med sistnevnte.

Skrevet

Works må være tidenes dårligste oppfinnelse, nest etter ferdig knekte egg på kartong. Og se hvordan det gikk med sistnevnte.

Det funker helt fint dersom man bare trenger et program hvor man man kan skrive,

Skrevet

Det funker helt fint dersom man bare trenger et program hvor man man kan skrive,

Utviklingen av Works ble stopped for 8 år siden, vel.

Skrevet

Utviklingen av Works ble stopped for 8 år siden, vel.

Mulig det, men det er ikke poenget. Kunne hende stjernestøv har det på pcen sin.

Skrevet

Works da? Har du det?

Har ikke det heller. 

Skrevet

Denne er lett og fin. Trenger ikke noe mer om det bare er for å skrive. Skal du "presentere" noe må du ha en tekstbehandler. Dette er en tekstredigerer.

https://notepad-plus-plus.org/

Har fått meg open office.

Skrevet

Mulig det, men det er ikke poenget. Kunne hende stjernestøv har det på pcen sin.

Ikke om hun har en PC som er under 5 år gammel. Minst. Siste versjon kom i 2008, og Microsoft sluttet å distribuere den i 2010.

Skrevet

Ikke om hun har en PC som er under 5 år gammel. Minst. Siste versjon kom i 2008, og Microsoft sluttet å distribuere den i 2010.

Nei, det har slabbedask alt sagt. Men noen pcer er jo faktisk over 5 år gammel. Det er ingenting jeg har planer om å diskutere, jeg spurte bare om hun hadde det og det har hun ikke. Ferdig med det!

Skrevet

Nei, det har slabbedask alt sagt. Men noen pcer er jo faktisk over 5 år gammel. Det er ingenting jeg har planer om å diskutere, jeg spurte bare om hun hadde det og det har hun ikke. Ferdig med det!

Ja det ble mye ut av et spørsmål det her. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...