Gå til innhold

Vaske badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det på tiden hvis det er 10 uker siden forrige gang?

Anonymkode: a4bf4...5f1

Skrevet

Tja, kommer av på lassis-graden, vel. Men 10 uker - det begynner å nærme seg "markant" lassis. Jeg tror mange Fine Fruer (tm) vasker badet ukentlig, vel, eller får det vasket, på en eller annen måte, vel.

Anonymkode: ac6f0...9aa

Skrevet

The lassis is strong in this one, vel.

Hvordan "får" man vasket badet? Må man betale for det?

Skrevet

The lassis is strong in this one, vel.

Hvordan "får" man vasket badet? Må man betale for det?

Alle har en indre lassis...

Tja, noen betaler... andre får det betalt.

Noe sånt.

Skrevet

Det er forskjell på folk, vel (får man nesten si).

Noen i den duren.

Skrevet

Jeg vasker det hver uke, og tar småskitt underveis.. Du har antakelig andre krav enn meg når det gjelder at badet skal være rent.

Skrevet

Hva mener du selv? Siden du teller uker, så virker du usedvanlig opptatt av orden/struktur.

Skrevet

Hva mener du selv? Siden du teller uker, så virker du usedvanlig opptatt av orden/struktur.

Det er riktig obeservert. Men hva skal man gjøre når man ikke orker sette i gang med vaskningen?

Skrevet

Det er fort gjort bare man får satt igang, og da slipper man å ha det hengende over seg.

Skrevet

Jeg vasker ved behov. Vi har ett bad som er lite i bruk, det vasker jeg sjeldnere enn familiebadet. Jeg tørker over flater ved behov og vasker ordentlig på det større badet en gang i uka. Er ti uker for lang tid i mellom? Ja, for meg er det for lang tid, selv om kun en person bruker det. Er det for lenge for deg? Du synes sikkert det, siden du spør. Så hva er det du egentlig ønsker?

Skrevet

Det er vanskelig å holde motivasjonen oppe når man alltid bare tusler for seg selv. De færreste er som Rocky Balboa, som trener med jernvilje i ødemarka for å ikke bli distrahert av noe. Sånn er bare ikke virkeligheten. :(

Skrevet

Jeg vasker ved behov. Vi har ett bad som er lite i bruk, det vasker jeg sjeldnere enn familiebadet. Jeg tørker over flater ved behov og vasker ordentlig på det større badet en gang i uka. Er ti uker for lang tid i mellom? Ja, for meg er det for lang tid, selv om kun en person bruker det. Er det for lenge for deg? Du synes sikkert det, siden du spør. Så hva er det du egentlig ønsker?

Hjelp til vaskingen?

Skrevet

Hvis du ikke orker å vaske badet så er det en grunn til det, i hvert fall hvis det går over uker og måneder.  Det er nok det første du bør ta tak i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...