Trine Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg lurer på om jeg har forstuet albuen. Jeg sklei i går og fikk en vridning (tror jeg) i albuen. Tror jeg tok meg imot med hånda. Det gjorde ganske vondt med engang, var også vondt hele kvelden. I dag er det værre. Det gjør vondt å rette ut albuen og å bøye den helt. Alt som innebærer bruk av muskelen i underarmen gjør vondt, selv å bøye fingrene er problematisk. Jeg klarer ikke rette armen helt ut. Den er litt hoven, men ikke mye. Jeg pleier ikke hovne opp så mye når jeg slår meg. Nå lurer jeg på om det bare er hevelsen som gjør at det er vondt, om jeg har forstuet den eller om det kan ha skjedd noe annet med albuen. Kommer det til å gå over av seg selv? Er det noe jeg kan gjøre for å lindre smertene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407428-forstuet-albue/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.