Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mxxmas

30

• AnonymBruker

11

• stjernestøv

8

• Psychopomp

6

Det var bra, tror du trenger det nå. 

ble skrevet ut fordi jeg pga fikk zyprexa, etter noen dager ba om å veie meg, og jeg hadde gått opp til nesten nitti kg selv om jeg ikke hadde spist mer eller rørt godteri eller cola. så har sluttet på alle medisiner og klikket mongo og skremte medpasienter

Høres liddli' koselig ut.

Høres liddli' koselig ut.

deilig å være medisinfri for første gang på 13(?) år

bare vente til abilify sprøyta går ut av kroppen om en mnds tid så er jeg helt ren

litium har ligget lavt siste mnd derfor har jeg ikke hatt effekt, og jeg har overlevd, så jeg overlever nok uten meds også.

og vekten skal NED =)

deilig å være medisinfri for første gang på 13(?) år

bare vente til abilify sprøyta går ut av kroppen om en mnds tid så er jeg helt ren

litium har ligget lavt siste mnd derfor har jeg ikke hatt effekt, og jeg har overlevd, så jeg overlever nok uten meds også.

og vekten skal NED =)

Jeg håper noen passer på deg, så du ikke tar første fly til Syria?

Annonse

ble skrevet ut fordi jeg pga fikk zyprexa, etter noen dager ba om å veie meg, og jeg hadde gått opp til nesten nitti kg selv om jeg ikke hadde spist mer eller rørt godteri eller cola. så har sluttet på alle medisiner og klikket mongo og skremte medpasienter

Men du klarer deg vel ikke uten medisiner?

Ble du ikke nylig lagt inn?

Anonymkode: 30c82...41d

ja, og så fikk jeg zyprexa, gikk opp til nesten 90 kg, nektet ta mere medisiner og utagerte svært, skremte medpasienter, så jeg ble skrevet ut. nå er jeg medisinfri og det går toppers. har nok feil diagnose. er ikke bipolar jeg. men ANTISOSIAL

Annonse

ja, og så fikk jeg zyprexa, gikk opp til nesten 90 kg, nektet ta mere medisiner og utagerte svært, skremte medpasienter, så jeg ble skrevet ut. nå er jeg medisinfri og det går toppers. har nok feil diagnose. er ikke bipolar jeg. men ANTISOSIAL

Kanskje antipsykotisk passer best da? jeg vet ikke, men viss du mener du ikke klarer uten medisiner og du ikke har bipolar. er sikkert ikke så sunt å bruke lithum allivak

Anonymkode: 5377f...248

Kanskje antipsykotisk passer best da? jeg vet ikke, men viss du mener du ikke klarer uten medisiner og du ikke har bipolar. er sikkert ikke så sunt å bruke lithum allivak

litium er ikke bra nei, blir helt GAL etter melk og cola av litium. Nå som jeg endelig er uten, kan jeg drikke normale mengder og dessuten klare meg med VANN!

Går det toppers? Er ikke lenge siden det ikke gikk så bra med deg, og du ville gå naken rundt?

litium er ikke bra nei, blir helt GAL etter melk og cola av litium. Nå som jeg endelig er uten, kan jeg drikke normale mengder og dessuten klare meg med VANN!

hmm.. bare litt nysgjerrig, siden jeg vurderer lithium selv.. hva mener du med at du ble gal etter melk og cola? Får man intoleranse får det når man bruker lithiium? :wacko:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...