Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hmm.. bare litt nysgjerrig, siden jeg vurderer lithium selv.. hva mener du med at du ble gal etter melk og cola? Får man intoleranse får det når man bruker lithiium? :wacko:

Anonymkode: 5377f...248

Jeg var SYKT tørst og hadde skikkelig sug etter sukkerholdig drikke.

Nå klarer jeg meg med litt vann. Dette er bra for vekta mi!

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mxxmas

30

• AnonymBruker

11

• stjernestøv

8

• Psychopomp

6

hmm.. bare litt nysgjerrig, siden jeg vurderer lithium selv.. hva mener du med at du ble gal etter melk og cola? Får man intoleranse får det når man bruker lithiium? :wacko:

Anonymkode: 5377f...248

Jeg har aldri merket noe slik. 

Ikke la andres dårlige erfaringer være avgjørende på om du vil forsøke. Flesteparten av medisiner har bivirkninger, men det er få eller ingen som får alle bivirkninger.

Det er kun ved å forsøke at du kan finne ut om fordeler er større enn ulemper for deg. Selv om også jeg har merket enkelte bivirkninger så er fordelen klart større enn ulempen for meg. Jeg fikk et mye bedre liv, selv om jeg har mitt å slite med fremdeles.

Anonymkode: 34325...7a6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...