Gå til innhold

Dette var temmelig spesielt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mange på nettet som ikke er det de utgir seg for å være ja. En god ide å kreve skype før man treffes og IKKE ha bind for øynene når man treffes og puler :D

(når det er sagt så har jeg truffet mange deilige partnere slik selv mmhh)

Skal tro om hun der har truffet og lurt flere :lol:

Endret av Maglor

Annonse

Greit å møtes via nettet, greit å møtes for å ha sex, greit å ha sex med bind for øynene - men å ikke kjenne at det er en dildo og ikke en naturlig p***, dét forstår jeg ikke!!

Det finnes nå dildoer av ganske naturtro materialer. Jeg kunne selv bli lurt av en velsmurt falsk fitte hvis jeg hadde bind for øynene, de er også ganske gode :) :lol:

Det finnes nå dildoer av ganske naturtro materialer. Jeg kunne selv bli lurt av en velsmurt falsk fitte hvis jeg hadde bind for øynene, de er også ganske gode :) :lol:

Nja, men det er noe med temperatur og følelse, uansett hvor naturtro de får til å lage...

Nja, men det er noe med temperatur og følelse, uansett hvor naturtro de får til å lage...

Temperatur ihvertftall kan ordnes ved å varme dildoen i vann (bra å gjøre sånn med eller falske fitter først også) eller inntil kroppen en god stund. Luredama tenkte sikkert på det meste :D Vel utenom at hun andre dro av seg bindet for øynene da :lol:

Temperatur ihvertftall kan ordnes ved å varme dildoen i vann (bra å gjøre sånn med eller falske fitter først også) eller inntil kroppen en god stund. Luredama tenkte sikkert på det meste :D Vel utenom at hun andre dro av seg bindet for øynene da :lol:

Om du under sex KUN er i berøring med kjønnsorganet, og ikke merker deg andre deler ved kroppen, er det kanskje mulig...

Om du under sex KUN er i berøring med kjønnsorganet, og ikke merker deg andre deler ved kroppen, er det kanskje mulig...

Vedkommende hadde visstnok tapet ned brystene. Siden hun utga seg for å være mann med store muskel og nerveskader var det kanskje litt begrenset berøring. Lurer på om hun brukte starpon forresten :D

1703_Corsage_StrapOn_Vollgummi_aufgesetz

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...