AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg jobbet på ett hotell og er vant å yte service. Og jeg strekker meg langt for våre kunder/gjesterI dag etter jobb så jeg at ei lyspære var foran på bilen ikke virket lengere. Jeg kjørte innom bilfirma/verkstedet som jeg bruker. Kjøpte ei lyspære som kostet 300 kr. Jeg spurte om hjelp til å skifte lyspære. Jo det kunne jeg få men måtte vente til en mekaniker var ledig og der var greit det. Men det kom til å koste litt da. Da reagerte jeg. Når jeg betaler 300 kr for ei lyspære så hadde jeg forventet litt service Jeg stakk heller innom en bensinstasjon og en snill mann bak kassa der byttet lyspæren på under 1 minutt og han ville bare ha 20 kr. Det er service det :-) Anonymkode: 28a38...d4c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407496-hva-er-ett-service-yrke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg jobbet på ett hotell og er vant å yte service. Og jeg strekker meg langt for våre kunder/gjesterI dag etter jobb så jeg at ei lyspære var foran på bilen ikke virket lengere. Jeg kjørte innom bilfirma/verkstedet som jeg bruker. Kjøpte ei lyspære som kostet 300 kr. Jeg spurte om hjelp til å skifte lyspære. Jo det kunne jeg få men måtte vente til en mekaniker var ledig og der var greit det. Men det kom til å koste litt da. Da reagerte jeg. Når jeg betaler 300 kr for ei lyspære så hadde jeg forventet litt service Jeg stakk heller innom en bensinstasjon og en snill mann bak kassa der byttet lyspæren på under 1 minutt og han ville bare ha 20 kr. Det er service det :-) Anonymkode: 28a38...d4cå bytte lyspære er vel ikke noe man bruker bilmekanikere til, mens de som slår på kassa ikke kan forventes å kunne det, så sånn sett var ikke reaksjonen så merkelig.Man kan inne lenger forvente ekstraservice på bensinstasjonene, selv ikke hos Shell, så ikke alltid så lett for oss med ti tommeltotter (alt. skjemt bort av men med bilinteresse). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407496-hva-er-ett-service-yrke/#findComment-3650110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 å bytte lyspære er vel ikke noe man bruker bilmekanikere til, mens de som slår på kassa ikke kan forventes å kunne det, så sånn sett var ikke reaksjonen så merkelig.Man kan inne lenger forvente ekstraservice på bensinstasjonene, selv ikke hos Shell, så ikke alltid så lett for oss med ti tommeltotter (alt. skjemt bort av men med bilinteresse).Faktisk har det blitt så vanskelig å bytte lyspære på noen biler at det er like greit å betale et par hundre på et verksted. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407496-hva-er-ett-service-yrke/#findComment-3650113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.