Gå til innhold

Serverer nakendating i beste i sendetid

Anbefalte innlegg

«Adam søker Eva» har snart premiere på TVNorge.

I «Adam søker Eva» matches potensielle håpefulle på en øde paradisøy. Haken er at de to møtes i blanke messingen og må starte det potensielle forholdet kliss nakne. Full pupp, fra dag én. 

Identitetsmarkører som klær og sminke forsvinner ut av likninga, og de to håpefulle må finne ut om de liker hverandre uten å skjule et fnugg av hud. 

http://www.dagbladet.no/2015/09/04/kultur/tv/dating/nakendating/adamsokereva/40961275/

Skal du se på dette programmet?

Anonymkode: 2fc55...77a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407499-serverer-nakendating-i-beste-i-sendetid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg er glad i turer utendørs :)

Det er ikke så mange år siden jeg knapt turte å gå utendørs pga angst. I går løp jeg 12 km. Så jeg har blitt en del bedre i løpet av årene :)

Det er jo flott :) Håper jeg er der en dag...

Det er jo flott :) Håper jeg er der en dag...

Du er nok det :) håper jeg i alle fall. Jeg måtte trene meg opp. Starte med å gå korte turer, så lengre turer, så turer i marka langt vekk fra lege, så løpe, først på tredemølle, så ute, og så i marka.

Kan for ordens skyld si at det ikke er anbefalt å løpe 12 km, fordi jeg fikk noe vannvittig gnagsår, merker jeg i dag. Au.. 

Du er nok det :) håper jeg i alle fall. Jeg måtte trene meg opp. Starte med å gå korte turer, så lengre turer, så turer i marka langt vekk fra lege, så løpe, først på tredemølle, så ute, og så i marka.

Kan for ordens skyld si at det ikke er anbefalt å løpe 12 km, fordi jeg fikk noe vannvittig gnagsår, merker jeg i dag. Au.. 

Ok, god bedring med gnagsårene, det er vondt :(

Ja en får vel ta litt etter litt, har begynt litt i det små da men det er så lite at det teller ikke. 

Ok, god bedring med gnagsårene, det er vondt :(

Ja en får vel ta litt etter litt, har begynt litt i det små da men det er så lite at det teller ikke. 

Jeg tror det er størst gevinst for helsa når man går fra null aktivitet til litt aktivitet. Tenk på de som blir sengeliggende i lang tid pga sykdom. Musklene i beina skrumper bort til ingen ting. Det sier litt om hvor viktig det er bare å rusle litt rundt i stua.

Jeg tror det er størst gevinst for helsa når man går fra null aktivitet til litt aktivitet. Tenk på de som blir sengeliggende i lang tid pga sykdom. Musklene i beina skrumper bort til ingen ting. Det sier litt om hvor viktig det er bare å rusle litt rundt i stua.

Uff ja det er vel noe i det. Men det er ikke mye jeg rusler rundt, akk ja. 

«Adam søker Eva» har snart premiere på TVNorge.

I «Adam søker Eva» matches potensielle håpefulle på en øde paradisøy. Haken er at de to møtes i blanke messingen og må starte det potensielle forholdet kliss nakne. Full pupp, fra dag én. 

Identitetsmarkører som klær og sminke forsvinner ut av likninga, og de to håpefulle må finne ut om de liker hverandre uten å skjule et fnugg av hud. 

http://www.dagbladet.no/2015/09/04/kultur/tv/dating/nakendating/adamsokereva/40961275/

Skal du se på dette programmet?

Anonymkode: 2fc55...77a

Har svisjet forbi, men gidder virkelig ikke se på. Hva er vitsen med nakendating? Skal det ikke være noe spenning lengre? Skal ingenting overlates til fantsien - skal alt avsløres med en eneste gang? Mye av spenningen i begynnelsen går jo ut på å bli kjent og kose seg med tanken på hva som gjemmer seg under klærne, avdekke litt etter litt. Nei, dette er bare nok et krampaktig forsøk på å få seere i nok et idiotisk programkonsept.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...