trallala15 Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 magen min er virkelig stor! den e oppblåst...sikkert bare luft der inne. hva kan jeg gjøre for å få flatere mage???? jeg syns det er fluat at magen min buler ut. jeg er ikke tykk eller noe...det er bare magen som buler ut. er 1,65 høy og veier 58-60 kg.. *håpe på svar* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøffelinøff Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 tren et par ganger i uka( dvs to,tre) og ta sit-ups kominert med ryggøvelser. blir ikke magen strammere etter noen måneder innbiller du deg det bare. forresten så elsker gutter en søt liten mage som de kan kose med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 vet du..hvis du leser en del andre innlegg her inne så vil du se at det er kjempe mange som sier det samme som deg..hvis det er noen trøst. Tror det er veldig vanlig blant oss kinner. Men ikke la det styre livet ditt!! prøv og tren magen. Og ta deg god tid med måltidene..spis mange små..og tygg maten sakte og godt..da unngår du i hvertfall å svelge for mye luft. Og drikk mye vann 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.