Gå til innhold

Vanlige Norske Muslimer

Anbefalte innlegg

Vi donerer bort landet vårt til denne flotte gjengen. Det er jo snilt, de er jo bare snille uskyldige "flyktninger" som rømmer fra "de slemme folkene" ...

Hadia Tragic, en "godt integrert" nynorsktalende norsk muslim, mener at tvangsekteskap hvor foreldrene velger en fetter fra utlandet som deres norske barn presses til å giftes med så barnet ikke blir for "norsk" er bra, sålenge man ikke kaller det tvangsekteskap da.

Sultanen representerte norske muslimer som mener at homofili er synd, og skal straffes brutalt. Men, selv om han er muslim, og representerte norske muslimer, så mener han selvsagt ikke dette selv da ...?

Dersom dette er de "beste" eksemplene vi finner på godt integrerte norske muslimer,  da kan en lure på hvordan ser resten ut, og hva vi egentlig gjør med landet vårt. Ønsker vi oss tilbake til steinalderen? Vil vi at Norge skal bli som de muslimske landene er?

Anonymkode: 24616...8a3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407525-vanlige-norske-muslimer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var en såkalt "fredskonferanse" som ble holdt i Norge som pressen valgte helt å ignorere? Det er i grunnen minst like skremmende. Hadde man ignorert en nynazist-konferanse med tilsvarende perverst innhold?

Islam er er syk syk religion som må bekjempes med alle midler.

Endret av slabbedask

Annonse

Dersom alle muslimer mener at steining er greit og at kvinner og menn ikke kan sitte ved siden av hverandre så er alle muslimer ekstremister, samme hva de selv mener de er.

Det er jeg enig i. Men hvorfor er denne gjengen med mannlige, unge Oslo-muslimer representative for alle?

Det er jeg enig i. Men hvorfor er denne gjengen med mannlige, unge Oslo-muslimer representative for alle?

Fordi kvinnene ikke har noe de skulle sagt. Vet ikke om de er representative jeg, men det er det de påstår selv ihvertall.

Anonymkode: 74468...35a

Fordi kvinnene ikke har noe de skulle sagt. Vet ikke om de er representative jeg, men det er det de påstår selv ihvertall.

Kvinnene var kanskje med på møtet, men satt på vel bak en gardin, eller i et annet rom.

Rart rødstrømpene ikke tør ta et oppgjør med denne kvinnediskrimineringen. :rolleyes:

Endret av slabbedask

Kvinnene var kanskje med på møtet, men satt på vel bak en gardin, eller i et annet rom.

Rart rødstrømpene ikke tør ta et oppgjør med denne kvinnediskrimineringen. :rolleyes:

Rødstrømpene er ikke helt friske de heller, men her kunne de godt herjet litt.

Hva er vanlige muslimer? Det finnes Tyrkere,som ikke er særlig mer religiøse enn sine naboer på balkan, det finnes utskudd og sosiopater som joiner IS, det finnes personer som Hadia Tadjik, som gjør noe så haram som å gifte seg med en norsk mann. Hva er hva, og sånn, og hvor mange det er av de respektive er det lite forskning på. Men jeg tipper att for hver Hadia, Shabana, og Abid, så finnes det minst like mange IS sympatisører, men det er bare synsisng.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...