Gå til innhold

Hvordan skal jeg gjøre det?

Anbefalte innlegg

Jeg blir behandlet som dritt av kjæresten og har bestemt meg for at nå MÅ jeg gjøre det slutt. Jeg blir ødelagt av dette og tiden går... 

Men.. Vi har det jo fint også, jeg er redd for å bli alene, selv om jeg har mange fine mennesker rundt meg, og jeg er redd for å gjøre det slutt. Men jeg må. 

Jeg har høstferie om to uker og hadde tenkt å gjøre det i den forbindelse slik at jeg fikk noen dager å komme meg på. Men nå har han oppført seg som dritt igjen og jeg er så lei meg og skuffet at jeg føler at jeg må gjøre det slutt i morgen. 

Vet bare ikke om det er det lureste.. Jeg er helt nødt til å gå på jobb de neste ukene og jobben krever mye av meg. Er så redd for hvordan jeg vil få det rett etterpå. Trenger råd om hva som er best å gjøre. Er så lei meg :-( 

Anonymous poster hash: d3128...dd0

Anonymkode: 4c6ec...761

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407574-hvordan-skal-jeg-gj%C3%B8re-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allier deg med en eller to venninner, og avtal at du kan komme til henne/dem i dagene etter bruddet, kanskje til og med overnatte om du har behov for det.

Hvis du vil gjøre det lettere for deg selv, kan du jo si til ham at du trenger en liten tenkepause nå fram til høstferien for å tenke over forholdet deres. Når høstferien kommer, så sier du at du vil bryte ut av forholdet.

Lykke til, uansett hvordan du gjør det. Ta godt vare på deg selv, først og fremst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...