Gå til innhold

Dette sa han i dag

Anbefalte innlegg

Forholdet jeg er i holder på å ryke pga. manglende tillit fra min side. Det er flere grunner til det. Og det faktum at kjæresten på over 40 år fester veldig ofte. Og da drikker han seg dritings og blir ekkel mot meg i fylla. Skikkelig ekkel.

Dette er et stort problem. Og det skjer hver gang. Jeg blir rasende på han dagen etterpå, han trekker på skuldrene, presser frem et unnskyld og det er det. Jeg synes han bør kutte alkoholen for en periode, når han faktisk ikke tåler det.

Denne helgen er det ett halvt år siden vi to har hatt en HEL helg sammen. I går satt vi inne og satt fim og koset oss. Og i dag måtte han på fest. Da ba jeg han om å ikke bli hele natten, ikke drikke seg dritings, ikke være ekkel mot meg når han kommer hjem.

Han presterer å bli kjempeirritert og si at han er så lei av den gnagingen min. Jeg blir helt rystet for...gnaging? Klart jeg fortsetter å si noe når han fortsetter å være idiot?

Sist helg var han helt grusom mot meg i fylla og at jeg sier med helt rolig stemme at jeg egentlig ønsker at vi kunne hatt en hel helg sammen denne gangen, og når han MÅ på fest, så ber jeg han ta disse hensynene som nevnt ovenfor. Så kaller han det gnaging?

I tillegg sa han at han fikk lyst til å "trolldrikke" når jeg sa som jeg sa.

Jeg er helt sjokkert over at en mann på hans alder kan lire av seg slikt. Kunne han ikke sagt noe som: Denne helgen kan jeg holde meg edru pga. mine problemer i fylla, jeg tar en tur på festen og kommer hjem i rimelig tid, jeg skjønner at du blir oppgitt når jeg ikke klarer å kontrollerer meg i fylla. Hadde ikke dette vært normalt av en mann å si? Ja, jeg vet jeg er dum som er sammen med han til trossor dette. Og jeg vet at jeg må klare å gå. :(

Anonymkode: 21e8b...f21

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407575-dette-sa-han-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er du sammen med en sånn dust? Jeg blir like oppgitt og smått sjokkert hver gang jeg leser innlegg som dette - og det har vært noen her inne opp gjennom årene, det skal jeg love deg! Om det er barn med i bildet skjønner jeg at det er vanskeligere å gå, men du sier ikke noe om at dere har barn sammen så jeg antar at dere ikke har det. Hva er det da som holder deg tilbake?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407575-dette-sa-han-i-dag/#findComment-3650859
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...