Gjest (Anonymous) Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hei.. jeg har lagt merke til noe og irritert meg litt.... Det er veldig skjeldent at folk som spør om noe her og opplyser at de har SF får svar på spørsmålene sine... uansett hvor ''friske'' sp.mål det er eller til og med hvis det er hjelp til å bli frisk... noen får jo svar men veldig få... syns dette er litt dumt siden dette er det eneste forumet her som kan svare på disse tingene siden sf forumet er stengt... ikke mening å provosere eller noe og jeg skjønner jo at det nok ikke alltid er så lett så svare eller vite hva man kan si og ikke si osv... ville bare nevne det... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ENIG! Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Dette har jeg og merket!! Det er jo bare dumt, for da slutter "sf-folk" å nevne at de har sf, og man er så mye mindre forsiktig med svarene! Hilsen en som er 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Dette har jeg og merket!! Det er jo bare dumt, for da slutter "sf-folk" å nevne at de har sf, og man er så mye mindre forsiktig med svarene! Hilsen en som er Ja, det var nettop det jeg mente! noen kan jo svare på en måte som de med sf kan tolke helt anderledes enn sånn det er ment.. ( har selv opplev det.. ikke så gøy) ble glad for å se at d ikke bare var jeg som syntes d var litt rart 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.