Gå til innhold

har alle her blokkert meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jeg nermest skrive hva jeg vill her, uten at noen kan se det? Det føles veldig sånt.

Jeg har ikke blokkert deg, men har ikke sett deg skrive noe i det siste? Jeg svarer som regel ikke folk fordi jeg har egentlig ikke så mye relevant kunnskap å dele, jeg kan litt om enkelte felt men de er skjeldent tema på dol.

Anonymkode: b68d0...901

Ok. Jeg skreiv i forrige uke en tråd om synet mitt om nettene, men der som med mange andre tråder jeg har startet i det siste, var det null respons.

Ok ser det innlegget nå, det høres egentlig ut som du har ganske uvanlige problemer som du opplever, og da tror jeg at det er få av brukerne som har egen erfaring eller kunnskap om området å dele. Det er min vurdering av situasjonen, men jeg er ingen ekspert altså bare synsing

Annonse

Kan jeg nermest skrive hva jeg vill her, uten at noen kan se det? Det føles veldig sånt.

Hei!

jeg har ikke kommentert i dine tråder på lenge,

grunnen er bare at jeg har det travelt, og etter det ikke har hatt erfaring med det du lurer på,

det er fint at du spør og oppklarer, det er en god egenskap.

det er fint at du spør og oppklarer, det er en god egenskap.

Jeg er enig med Madelenemie der.

Det går ikke an (for andre enn Admin) å blokkere brukerne her.

Når folk svarer på innlegg, så er det vel fordi de kjenner seg igjen eller har en eller annen mening om det. Hvis de ikke har det, lar de vel være å svare.

Selv har jeg ikke tid til å svare på så mange innlegg her, og er bare innom et par ganger i uka.

Det går ikke an (for andre enn Admin) å blokkere brukerne her.

du kan blokkere (ignorere) folk på innstillinger 

http://forum.doktoronline.no/ignore/

da kommer det opp en liten stripe med at du har ignorert brukeren isteden for selv innlegget deres

Jeg har ikke blokkert deg, men jeg har ikke kompetanse til å svare deg på trådene der du spør om ulike sykdomstegn. Det er kanskje bedre å ta dette opp med behandlere du har i RL, eventuelt i andre forum her inne

Jeg synes også det er vanskelig å svare deg i disse trådene, fordi du ofte blir sint over de svarene du faktisk får. 

Anonymkode: 3b354...124

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...